پیگیری افزایش تعداد وکلا و رفع انحصار در قانون برنامه توسعه هفتم
1399/04/19 - 09:23
تاریخ و ساعت خبر:
91553
کد خبر:

پیگیری افزایش تعداد وکلا و رفع انحصار در قانون برنامه توسعه هفتم

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به اینکه با افزایش تعداد وکلا برای رفع انحصار در این زمینه موافق هستم، گفت: این موضوع را در هنگام تدوین قانون برنامه پنچ ساله توسعه هفتم در مجلس، پیگیری و آنرا در دستور کار نمایندگان قرار خواهیم داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - ولی‌الله فرزانه امروز درباره افزایش تعداد وکلا برای از رفع انحصار در شهرستان ساری، اظهار کرد: با افزایش تعداد وکلا برای رفع انحصار در این زمینه موافق هستم.
وی افزود: البته در این زمینه تصمیم‌گیری برعهده دستگاه قضا است که دراین باره قوه قضاییه در پنج ساله تحت عنوان مشاور حقوقی حل کرده و همچنین کانون وکلا مرکز مشاوره حقوقی وکالت را مردمی کند تا از انحصار خارج شود که در برنامه پنجم توسعه این مساله نیامده است.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به اهمیت موضوع آنرا در هنگام تدوین قانون برنامه پنچ ساله توسعه هفتم در مجلس، پیگیری و در دستور کار نمایندگان قرار خواهیم داد.
فرزانه با بیان اینکه پاسخ به مطالبه دانشجویان در این زمینه به حل مشکل مهم اشتغال کمک خواهد کرد، افزود: از همه مهم‌تر بحث‌های حقوقی و قضایی مباحث تخصصی و فنی است که توصیه ما به مردم این است وکیل و مشاور حقوقی بگیرند به این دلیل که قضات در دستگاه قضا استقلال دارند.
فرزانه گفت: باید مشاوان حقوقی و وکلا قابل دسترس باشند و در این صورت نرخ دستمزد آنان به صورتی خواهد بود تا اقشار آسیب‌پذیر هم بتوانند از چنین امکانی برخوردار باشند.
فارس
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وکیل، توسعه هفتم، قانون، مجلس، ولی الله فرزانه
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا