پاک زیستی  لازمه  تعالی یک ملت در گذر زمان/ حرامزادگان! تاریخ ساز بزرگترین جنایت های بشری
1399/06/24 - 12:36
تاریخ و ساعت خبر:
93414
کد خبر:
نمایش انحطاط جامعه آمریکایی با کسب رتبه اول تولد حرام زادگی در دنیا!

پاک زیستی لازمه تعالی یک ملت در گذر زمان/ حرامزادگان! تاریخ ساز بزرگترین جنایت های بشری

جامعه ای که در آن بنیان خانواده جای خود را به لذت جنسی آن هم افسارگسیخته می دهد و پدر و مادر بیولوژیکی نقش قابل تأملی در تربیت اخلاقی،رشد فکری فرزند خود ندارند ؛ امیدی برای پیشرفت در سایه تعالی و مکارم اخلاقی و انسانی وجود ندارد و اینگونه است که درصد جرم و جنایت، قتل و غارت، تجاوز به عنف و لشکرکشی به سایر سرزمین ها قرار می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - میترا خسروبیک : پاک زیستی مهم ترین مؤلفه ی جامعه ای است که به دنبال تعالی در حوز های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی است. این حقیقت است نه یک ادعا، نمود بارز این حقیقت را می توان در بزرگترین بزنگاه تاریخی در دفاع از دین و شریعت دید، کربلا و دو جبهه مقابل هم، سپاه حسین بن علی فرزند پاک ترین پدر و مادر روزگار با فرمانده هانی خوش نام و پاک زیست در مقابل سپاه یزید، فرزند شقی ترین و بدنام ترین خانواده ها با فرمانده هان و امرایی خطاکار و زنازاده ... از نتیجه این رودررویی نزدیک به چهارده قرن است که چشم سر و دل هر آزاده ای گریان است.
این معجزه تاریخ است که همواره به گونه های مختلف تکرار می شود. وقتی به آتش بازی و بزن در رو های برخی از کشورها که سردمداران آن در بیشتر مواقع کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس، فرانسه و دولت جعلی اسرائیل است نگاه می اندازیم باز هم به گون ای دیگر شاهد کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا می شویم . آنجا که سرزمین مورد هجوم اکثرا مردم پاک زیست مسلمان هستند و مهاجمان از سرزمین هایی که از بیش از 40 درصد تا 80 درصد تولدهای شان زنازاده اند!
آخرین آمار مؤسسه‌ی IFS حاکی از این است که بیش از ۴۰ درصد نوزادانی که در آمریکا متولد می‌شوند، زنازاده هستند و این قضیه به ولنگاری فرهنگی، افسارگسختگی رفتارهای جنسی و از هم فروپاشی خانواده ها بر می گردد. بیش از ۶۸ میلیون بار سرچ روزانه در آمریکا به پورنوگرافی اختصاص دارد، این یعنی ۲۵٪ درصد چیزی که مردم آمریکا در اینترنت سرچ می‌کنند، مطالب و وب‌سایت‌های پورن است!
خانواده آمریکایی نه تنها سیر طبیعی خود را طی نمی کند بلکه دائما در حال جنگ است، جنگی خانگی که مردم با فرماندهی اتاق های فکر هالیوود و افکار فمنیستی و شبکه های مجازی، علیه خود به راه انداخته اند! بی خانوادگی واقعیت اصلی بخش بزرگی از جامعه آمریکاست به بطوری که در طول روز دادگاه هایی تشکیل می شود تا با بررسی روند تاریخی روابط جنسی زن و مرد و در نهایت آزمایش دی ان ای، پدر بیولوژیکی نوزاد یا کودک را مشخص کنند.
به طور قطع شهروندی که به این شکل متولد شده است، نه تنها پتانسیل این را ندارد که جامعه را به سمت و سوی تعالی همه جانبه سوق دهد بلکه خود چون آسیبی جدی در مسیر سیر طبیعی جامعه قرار می گیرد و آن را به سمت فلاکت، ستمکاری، دئانت پیش می برد.
ایالات متحده آمریکا با ۴۲۸ میلیون، هلند با ۱۸۷ میلیون و انگلیس با ۵۲ میلیون در رتبه‌های اول تا سوم کشورهای دارنده صفحات مستهجن هستند و وضعیت کشور برزیل به گونه ای است که هنگام راه رفتن در خیابان های آن 66 درصد و بر اساس احتمالات دو – سوم افرادی که در کنار خود می بینید زنازاده هستند! و این یعنی انحطاط جوامع بشری و زنگ خطری برای صلح و آرامش جهان!
به یقین جامعه ای که در آن بنیان خانواده جای خود را به لذت جنسی آن هم افسارگسیخته و مدیریت نشده می دهد و پدر و مادر بیولوژیکی نقش قابل تأملی در تربیت اخلاقی، رشد فکری فرزند خود ندارند و در بهترین شرایط مادر مجرد! فرزندش را با نام فامیلی خود بزرگ می کند! و تا پایان عمر آن پدر آن فرزند بزرگترین مجهول زندگی اش است! امیدی برای پیشرفت در سایه تعالی و مکارم اخلاقی و انسانی یافت نمی شود و اینگونه است که درصد جرم و جنایت، قتل و غارت، تجاوز به عنف و لشکرکشی به سایر سرزمین ها و ریختن خون بی گناهان امر عادی و حتی گاهی حق طلبانه استدلال می شود! در این جامعه حتی ضابطین قانون - پلیس - نیز خود خوی وحشی گری داشته و متجاوز و قاتل شهروندان خود می شوند. فی المثل پلیس نژادپرست ایالات متحده آمریکا!
براساس آیات و روایات اسلامی، اشخاصی که دچار قساوت و خبث باطنی شدید بوده و دست به جنایات عظیمی زده اند، زنازاده معرفی شده اند البته این را هم باید مد نظر داشت که شرارت باطنی، علت انحراف آنان نیست، بلکه در حدّ مقتضی است، داعش بوکوحرام و سایر جنایتکاران و سردمداران اصلی گروه های تروریستی را می توان در جرگه ی این افراد قرار داد. برای مثال بخش بزرگی از گروه تروریستی داعش را مجرمان و جنایتکاران اروپایی و آمریکایی تشکیل می دهند و همین جنایتکاران که از نوع زندگی شان می توان به وضعیت خانوادگی آنها پی برد، با دست زدن به اعمال چون « نکاح جهاد » و تجاوز به دختران و زنان سرزمین های اسلامی، نسلی جدید از حرام زادگان را برای زمین و زمینان به میراث گذاشته اند!
نکته ای در کنار همه این آمارها و ارقام ها نباید مورد غفلت قرار بگیرد این است، اکثریت کشورهایی که دارای چنین درصد بالای تولدهای خارج از ازدواج هستند در صدر کشورهایی دارند مجلات مستهجن، صفحات مجازی مستهجن و سینماهای مستهجن هستند!. چیزی که دولتمردان و متولیان امور فضای مجازی چون وزیر ارتباطات، نمایندگان کمسیون فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی کشور باید به آن توجه ویژه داشته باشند. فضای مجازی یَلِه کشور ما که وضعیت رهاشدگی اش آن را جزء معدودترین و منحصربه فرد ترین فضاهای مجازی جهان کرده است، در این زمینه بسیار خطرناک است!.
فروپاشی نرم در حوزه ی دین در قالب دین ستیزی؛ در حوزه فرهنگ در قالب مبارزه با عفاف و حجاب، ترویج و تبلیغ ازدواج های سفید، قبح شکنی از روابط خارج از عرف دختر و پسر، اجرای برخی از بندهای سند 2030؛ ایجاد شبهه در قوانین اسلامی حتی حدود مجازات خلافکاران و قاتلان و .. همگی آغاز به صدا در آمدن بزرگ ترین کوس جنگ علیه یک نظام و در رأس آن فروپاشی خانواده است! که بمب های آن از بستر فضای مجازی و شبکه های اینترنتی و ماهواره ای بر سر مردم ما ریخته می شود!
بنابر گزارشات آمار سقط جنین در ایران حدود یک سوم تولد های یک کشور است روزانه بیش از ۱۰۰۰ جنین در ایران پیش از آنکه امکان تولد پیدا کنند،‌ به حیات‌شان خاتمه داده می‌شود و در آماری که سال 96 دکتر محمدباقر لاریجانی معاون آموزشی وزیر بهداشت اعلام کرد سالانه «بین 300 تا 500 هزار» سقط جنین غیرقانونی در کشور انجام می شود این یعنی؛ طبق آمار رسمی وزارت بهداشت، هر روز هزار جنین در کشور کشته می‌شود و تنها حدود ده مورد قانونی است! حال با توجه به اینکه سقط های جنین اکثرا غیرقانونی صورت می گیرد، چگونه می توانیم به داخل ازدواج یا خارج از ازدواج بسته شدن، نطفه این جنین ها مطمئن باشیم.
بی گمان با وجود برخی از اتفاقات پنهان در لایه های زیرین شهرها و کلان شهرها مثل رواج همباشی های سیاه – ازدواج سفید- خانه های تیمی فساد ... حتی کمترین آمار از تولد نوزادان خارج از ازدواج برای جامعه ایران اسلامی زیاد است! جامعه ای که در زیر لوای پرچم اسلام به دنبال تحقق تمدن اسلامی است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پاک زیستی، حرام زادگی، تولدهای خارج از ازدواج، آمریکا، جنایات بشری
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا