اهانت به پیامبر اسلام(ص) اهانت به تمام انبیاء الهی است
1399/06/29 - 11:18
تاریخ و ساعت خبر:
93628
کد خبر:
آیت الله سید محمد قائم مقامی:

اهانت به پیامبر اسلام(ص) اهانت به تمام انبیاء الهی است

آیت الله سید محمد قائم مقامی با محکوم کردن توهین به پیامبر اسلام(ص) گفت: اهانت هایی از این دست، به طور قطع نتیجه عکس را برای کفار، شیاطین و اوباش عالم خواهد داشت و باعث اتحاد بیشتر مسلمین، موحدین عالم و نیز وحدت میان اسلام و مسیحیت خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - بشری یثربی: دو هفته پیش، گروهی از جریان راست افراطی در سوئد یک جلد قرآن کریم را به آتش کشیدند که در پی این اقدام، شهر مالمو این کشور نا آرام شد ولی بازتاب این خبر به واسطه چند روز تعطیلی و مشغول بودن مردم به عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، چندان رسانه ای و فراگیر نشد. چند روز بعد نیز نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس در روز سه‌شنبه، کاریکاتورهای موهن به حضرت ختمی‌مرتبت پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.
این اقدامات اسلام ستیزانه، واکنش های بسیاری را در سطح ملی و بین المللی را در پی داشت که آیت الله سید محمد قائم مقامی، استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل دینی در مورد دلایل اقداماتی از این دست به خبرنگار سایت خبری تحلیلی طنین یاس گفت: یکی از نکاتی که می شود در مورد اهانت هایی که به مقدسات حقیقی و مسائلی از این دست یعنی صورت می گیرد، این است که ما در جهانی زندگی می کنیم که جریان دینی، الهی و نبوی موفق بوده و پژواک داشته است و در سطح جهان مورد قبول قرار گرفته است.
/اهانت به ساحت پیامبر(ص)، باعث وحدت بیشتر مسلمین خواهد شد
وی افزود: ما این واکنش های شیطانی که کاملا جنبه رذیلانه دارد را اهانت به همه پیامبران می دانیم و معتقدیم که اهانت به یک پیغمبر اهانت به همه پیغمبران است زیرا آن ها یک سلسله وابسته به هم هستند و این اقدامات نشان دهنده خشم شیطان از وضعیت کنونی است زیرا تصور می کردند که در دنیای کنونی دین از زندگی مردم حذف می شود اما مجدداً دین و پیامبران الهی به گونه جدیدی مطرح شدند و در دنیای کنونی، مردم بدون فیلتر و مستقیم می توانند انبیا را بشناسند.
این استاد حوزه تصریح کرد: این اهانت ها علامت موفقیت است و صد درصد نتیجه عکس را برای کفار، شیاطین و اوباش عالم خواهد داشت و باعث اتحاد بیشتر مسلمین، موحدین عالم و نیز وحدت میان اسلام و مسیحیت خواهد بود.
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اسلام ستیزی، اهانت، پیامبر، مسیحیت، سید محمد قائم مقامی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا