خانواده بزرگ رسولی یکی از اهالی روستای حسین آّباد عاشوری هستند که به تازگی صاحب پسری زیبا و سالم شده اند و به احترام پیامبر اسلام و واکنش به تکراری توهین نشریه فرانسوی نام او را "محمد امین" گذاشته اند." />
اولین نوزاد پسر روستای حسین آباد عاشوری
1399/06/29 - 12:09
تاریخ و ساعت خبر:
93631
کد خبر:
در پاسخ به توهین نشریه شارلی ابدو

اولین نوزاد پسر روستای حسین آباد عاشوری " محمد امین" نام گذاری شد

خانواده بزرگ رسولی یکی از اهالی روستای حسین آّباد عاشوری هستند که به تازگی صاحب پسری زیبا و سالم شده اند و به احترام پیامبر اسلام و واکنش به تکراری توهین نشریه فرانسوی نام او را "محمد امین" گذاشته اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - روستای حسین آباد عاشوری از روستاهای شهید پرور و مؤمن نشین استان همدان است. این روزها که توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت پیغمبر اسلام (ص) دل هر انسان موحدی را به درد آورده است، مردم این روستا نیز به گونه های مختلف انزجار خود را از این حرکت غیرانسانی و ضد دینی نشان داده و آن را محکوم کرده اند.
خانواده بزرگ رسولی یکی از اهالی این روستا هستند که به تازگی صاحب پسری زیبا و سالم شده اند و به احترام پیامبر اسلام و واکنش به تکراری توهین نشریه فرانسوی نام او را "محمد امین" گذاشته اند.

روز گذشته فرمانده و اعضای پایگاه بسیج روستای حسین آباد عاشورای برای دیدار با والدین این نوزاد و تبریک قدم نو رسیده به منزل خانواده رسولی رفته و با حضور حاج آقا حسینی از سادات معتبر روستا نام گذاری این نوزاد را رسمیت بخشیدند.
رضایی مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار در ایهن دیدار ضمن تبریک تولد محمدامین از بالا رفتن آمار نامگذاری "محمد" ر روستا داد.
وی در ادامه با اشاره به محکومیت توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توسط روستاییان مؤمن و عاشق پیامبراسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، گفت: خانواده رسولی در حرکتی نمادین با به دنیا آمدن اولین نوزاد پسر در حسین آباد عاشوری نام او را محمد گذاشتند تا عشق خود را به حضرت محمد نشان دهند.
وی در ادامه افزود: این خانواده که پنج نوه به نام های (محمد، محمدامین، محمدپارسا، محمدسپهر) دارند که ان شاء الله شیعیان واقعی و سربازان امام زمان عج خواهند بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روستا، حسین آباد عاشوری، نام محمد، فراوانی نام محمد، توهین به ساحت پیامبر اسلام
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا