همایش « زن ، الگوی تاریخ ساز » در یزد برگزار شد / تقدیم 50 سری جهزیه به نوعروسان نیازمند + تصویر
1399/07/07 - 12:21
تاریخ و ساعت خبر:
94077
کد خبر:
در ششمین روز از هفته گرامی داشت دفاع مقدس

همایش « زن ، الگوی تاریخ ساز » در یزد برگزار شد / تقدیم 50 سری جهزیه به نوعروسان نیازمند + تصویر

چهل بانوی نخبه عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ایثارگران سال های دفاع مقدس و جهادگران عرصه سلامت در همایش « زن، الگوی تاریخ ساز» با حضور جمعی از مردم شهید پرور استان یزد، خانواده شهدای این استان، فرمانده کل سپاه الغدیر و رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از یزد: چهل بانوی برتر عرصه های مختلف ایثارگری سال های دفاع مقدس ، جهادگران عرصه سلامت و نخبگان علمی استان یزد در همایش « زن، الگوی تاریخ ساز» با حضور جمعی از مردم شهید پرور این استان، خانواده شهدای، فرمانده کل سپاه الغدیر و رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، برگزار شد.

این مراسم سردار پورشمسی فرمانده سپاه یزد درباره نقش زنان و خانواده ها در حمایت از رزمندگان در سال های دفاع مقدس سخنانی را مطرح کرد و حجاب زنان در جامعه را از مهم ترین مسائل فرهنگی کشور دانست که دشمن آن را مورد تهاجم قرار داده است.
در ادامه مینا بیابانی در خصوص نقش زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق تمدن اسلامی صحبت هایی انجام دادد و تأکید کردد که زنان باید با اولویت دادن به خانواده، استحکام بنیان خانواده، تربیت فرزند و فعالیت های اجتماعی باید دراین زمینه پیشرو باشند.

رونمایی از مستند «در پناه ایزد » در رابطه با شهید گرانقدر "علی اکبر کوروش فر" رونمایی شد و از مادر شهید « فاطمه ایزد پناه » تحلیل به عمل آمد.

یکی از برنامه های حاشیه ای و قابل توجه این کنگره برپایی نمایشگاه 14 غرفه ای « از عاشورا تا ظهور » بود که در آن 50جهیزیه نوعروسان نیازمند به ارزش ده میلیارد ریال و 500 بسته های معیشتی هر بسته به ارزش سه میلیون و پانصد هزار ریال جهت اهدا به اقشار آسیب دیده از کرونا آماده ارسال بود ، قابل توجه اینکه نمایشگاه ذکر شده در محلی که در سال های دفاع مقدس رزمندگان از آنجا به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شدند، برپا شده بود.

همچنین اجرای تئاتر، سرود و شعر خوانی شاعر برتر کشور عالیه مهرابی و تقدیر و تجلیل از بانوان بسیجمی فعال در عرصه های دفاع مقدس، بانوان نخبه علمی و جهادگران سلامت از دیگر برنامه های این یادواره بود.

بعد از پایان مراسم فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به همراه مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور و مسئول جامعه زنان استان یزد از منزل خانواده شهید محمدهادی صالحی نیا که منزلشان را در ایام کرونا به کارگاه تولید ماسک اختصاص داده بودند ، بازدید و از این خانواده محترم تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی استان یزد 23 شهید زن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و قرار است اسفند ماه امسال دومین کنگره 4 هزار شهید استان یزد برگزار شود و به همین مناسبت طی شش ماه آینده قرار است 4 هزار بسته معیشتی و جهزیه تقدیم هموطنان نیازمند شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یزد، کنگره ملی 4 هزار شهید زن ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا