کشف ۲۲تن روغن خوراکی احتکار شده در تهران
1399/08/07 - 19:10
تاریخ و ساعت خبر:
95124
کد خبر:

کشف ۲۲تن روغن خوراکی احتکار شده در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۲ تن روغن خوراکی احتکار شده در تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۲ تن روغن خوراکی احتکار شده در تهران خبر داد.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی صبح امروز در نشست خبری در تشریح کشفیات پلیس امنیت اقتصادی در چند وقت اخیر اظهار کرد: معاملات فردایی و تشکیل اتاقهای کاغذی یکی از مباحثی بود که باعث ملتهب شدت قیمت ارز، طلا و سکه در چند وقت اخیر شده بود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: معاملات فردایی یک کار غیرقانونی و غیرشرعی است، اگر طلایی به صورت ملموس جابه‌جا شود مشکلی ندارد اما در معاملات فردایی عملاً طلایی جابه‌جا نمی‌شود که این کار منجر به التهاب بازار می‌شود لذا تصمیم گرفتیم با این افراد برخورد کنیم، هفته گذشته پنج نفر از افرادی که اقدام به معاملات فردایی می‌کردند، بازداشت شدند همچنین روز گذشته ۲۰ نفر از مرتبطان با این متهمان که پول زیادی کسب کرده بودند، دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: در چند روز گذشته یک پرونده را پیگیری کردیم که دو متهم متواری داشت، این متهمان حدود هزار شاکی دارند، تعاونی مسکن تشکیل داده و از سال ۹۳ با دریافت وجه مبالغی از شهروندان دریافت کرده اما زمینی تحویل نداده بودند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در یکی دو روز گذشته انباری در جنوب تهران که ۲۰۰ تن تنباکوی قاچاق را دپو کرده بود کشف شد که ارزش اموال مکشوفه حدود ۱۴۰ میلیارد تومان است.
گودرزی ادامه داد: کارگاهی شناسایی کردیم که با مواداولیه دارویی درباره درد مفاصل درست می‌کردند و با برند خارجی به فروش می‌رساندند، موادی که این افراد استفاده می‌کردند غیر مجاز بود که این کارگاه پلمب و متهمان آن بازداشت شدند البته متهمان به هیچ وجه موفق به توزیع این داروها نشدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: در هفته گذشته چند انبار مربوط به کالاهای اساسی که احتکار شده بود را شناسایی و پلمب کردیم همچنین موفق شدیم یک انبار حاوی ۲۲ تن روغن خوراکی احتکار شده را در هفته گذشته کشف کنیم.
وی درباره عملکرد هفت ماه این پلیس در برخورد با دلالان ارزی، گفت: در مدت مذکور بیش از ۱۲۰ نفر از دلالان ارزی شناسایی و بازداشت کردیم، معاملات ارز باید در صرافی مجاز انجام شود و هر معامله به غیر از صرافی غیرمجاز است.
این مقام انتظامی متذکر شد: پلیس امنیت اقتصادی با پلیس آگاهی هماهنگی خوبی دارد و برای خدمت به مردم، مبارزه با فساد و قاچاق کالا اقدام می‌کنیم.
اعتماد آنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روغن
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا