پلیس فتا با حرف های رکیک یک سلبریتی دسته چندمی برخورد نمی کند؟/ فضای شبکه های اجتماعی نیاز به پاکسازی دارد
1399/08/24 - 09:20
تاریخ و ساعت خبر:
95592
کد خبر:

پلیس فتا با حرف های رکیک یک سلبریتی دسته چندمی برخورد نمی کند؟/ فضای شبکه های اجتماعی نیاز به پاکسازی دارد

القصه با خودنمایی یک بازیگر زن در خارج از ایران یکی از سلبریتی ها که حالا در فضای اینستاگرامی با ژست داش مشتی درباره همه چیز از قیمت ارز و دلار گرفته تا رای آوردن «جو بایدن» و تاثیرات آن در کشور سخن می گوید با الفاظی کاملا رکیک و توهین آمیز که در شان یک هنرمند نیست به خیال خود سعی کرده است که این بازیگر زن را نصحیت کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - امیرحمزه نژاد: در فضای بلبشوی فرهنگی و اجتماعی شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام اینروزها رقابت برای دیده شدن بسیار داغ است. شاهد انواع و اقسام رفتارهای خارج از عرف شرعی و اجتماعی از افراد در اینستاگرام هستیم که علت تام و تمام هر کدام برای بروز چنین رفتار غیر عقلانی دیده شدن و جلب توجه است. البته پشت این جلب توجه نیز گروه های مافیایی خاصی دیده می شود که با سناریو سازی های مختلف جنسی، فانتزی و اخذ تبلیغات پول های کلانی به جیب می زنند. خروج یک زن بازیگر و کشف حجاب در کشور ترکیه یکی دیگر از همین موارد است. این فرد که ناآگاهی از رفتارش به خوبی قابل لمس است، حتی به دام گروه های ضدانقلاب هم افتاد و به ابزار دستی برای پیشبرد اهداف آنان بدل شد.
از پشت پرده عیان ماجرای حاشیه های اینستاگرامی بگذریم در داخل کشور نیز بسیاری از سلبریتی ها سعی می کنند خودی نشان دهند و از قافله غفلت عقب نمانند. از این رو شاهد رفتاری هستیم که در شانیت یک فرد فرهیخته، هنرمند و فرهنگی نیست.
القصه با خودنمایی یک بازیگر زن در خارج از ایران یکی از سلبریتی ها که حالا در فضای اینستاگرامی با ژست داش مشتی درباره همه چیز از قیمت ارز و دلار گرفته تا رای آوردن «جو بایدن» و تاثیرات آن در کشور سخن می گوید با الفاظی کاملا رکیک و توهین آمیز که در شان یک هنرمند نیست به خیال خود سعی کرده است که این بازیگر زن را نصحیت کند. جالب اینجاست که در این نصیحت نامه خود غلط های فراوانی وجود دارد از جمله اینکه شان و شخصیت بانوان ایرانی را رعایت نکرده است.
جالب اینجاست که همین الفاظ توهین آمیز نتیجه معکوس داده است و مردم با مخاطب قرار دادن وی از بکاربردن چنین حرف های شرم آوری انتقاد کرده اند. وی در حالی به یکی از همکاران خود توصیه کرده با بدن نمایی جلب توجه نکند که همواره افتخار خود را بادیگاردی یک زن خواننده بازیگر هالیوودی که مشهور به بدن نمایی است، می داند.
حالا همین آقای بادیگارد با الفاظ واقعا شرم آور که حتی از اوباش کوچه و بازار هم بر نمی آید آنهم در فضای شبکه های اجتماعی رفتاری مشمئز کننده تر بروز می کند.ب ه قولی وی می خواهد نجاست را با نجاست پاک کند!
با شیوع بیماری کرونا و اجبار دانش آموزان و افراد کم سن و سال که به سرعت جذب فضای مجازی می شوند این فضا به شدت نیاز به پاکسازی دارد. در حوزه بین المللی نیز آدابی در این خصوص از لحاظ اخلاقی و روانی تعیین شده است. در ایران که آسیب های این فضای نامحدود می تواند به تباهی افراد بیانجامد بیشتر از گذشته بایستی در پاکسازی فضای اینترنتی و مجازی اقدام شود. خصوصا در حوزه افراد رسمی که با اسم و شهرت واقعی خود وارد این فضا می شود، نهادهای مربوطه خصوصا پلیس امنیت فضای مجازی بایستی برخوردهای ویژه ای با این افراد بکند. برخورد مناسب با این افراد رسمی باعث بازدارندگی دیگران نسبت به بروز چنین رفتارهای دون از شان خانواده ها می شود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
غول برره، سلبتریتی دسته چندمی، احمدایراندوست،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا