رد حضور مؤمنانه بانوان بسیجی اصفهان در عرصه های مختلف خدمت/ از کمک به معیشت نیازمندان تا اهدا خون به بیماران و آزاد سازی زندانیان
1399/09/05 - 13:37
تاریخ و ساعت خبر:
96037
کد خبر:
در گفت وگو با مسئول بسیج جامعه زنان سپاه اصفهان مطرح شد،

رد حضور مؤمنانه بانوان بسیجی اصفهان در عرصه های مختلف خدمت/ از کمک به معیشت نیازمندان تا اهدا خون به بیماران و آزاد سازی زندانیان

فاطمه باباسلاری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الازمان(عج) با اشاره به شرکت بانوان در طرح اهدا خون با هدف تأمین خون مورد نیاز استان اصفهان، گفت: انشالله با کمک خواهران و برادران بسیجی در سطح استان بتوانیم در بحث ازادسازی زندانیان نیازمند، گامی موثر برداریم و در این ایام شادی را به زندگی آنها وارد کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از اصفهان- زهرا شجاعی: فاطمه باباسالاری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان غیور ایران، که برای رشد و بالندگی و استقلال کشور تلاش می کنند، اظهار کرد: شعار هفته بسیج امسال، بسیج پیشرو وحدت و امیدآفرین است که در همین راستا اقدامات ارزنده در سطح رده های مختلف بسیج برگزار شد.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان با اشاره به شرایط کشور در زمینه کرونا، گفت:امسال با توجه به شرایط خاصی که در آن هستیم با تشکیل قرارگاه های حافظان سلامت در کلیه مساجد و پایگاه های مقاومت، تمرکز رده ها بر روی انجام خدمات محله محور و در راستای سلامت محله و در جهت رفع مشکلات مردم است و بانوان عزیز درتمام عرصه هایی که نیاز محله بود نقش آفرینی داشتند.
وی با بیان اقدامات بانوان در عرصه های خدمت رسانی، افزود: طرح علمی جهادی با هدف کمک به سطح ارتقاء علمی دانش آموزان در محله به همراه تهیه لوازم التحریر و کمک هزینه خرید تبلت و گوشی از جمله کمک های مهمی بود که در راستای علم آموزی انجام شد.
باباسالاری ادامه داد: ادامه کمک های مومنانه در قالب تهیه بسته های مواد غذایی، بسته های بهداشتی، تهیه پوشاک، تهیه و توزیع غذای گرم، ذبح گوسنفد و توزیع گوشت بین نیازمندان، طرح غربالگری خانه به خانه در محله های و بیماریابی و کمک به خانواده های بیماران کرونایی از جمله برنامه های پیش رو با کمک بسیجیان است.
وی با اشاره به تعطیل نشدن کار فرهنگی در رده های مقاومت و به شیوه مجازی بیان کرد: صدها مسابقه فرهنگی، هنری و کتابخوانی و جشنواره های مختلف برای گروه های سنی در فضای مجازی با تولید محتوا در خصوص سبک زندگی اسلامی و سلامت خانواده ها از جمله برنامه های فرهنگی در این راستا در طول هفته بسیج به شمار می آید.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان خاطرنشان کرد: تشویق بانوان و اعضای خانواده در طرح نذر خون و اهدای خون اعضای خانواده جهت تامین نیاز خونی استان اصفهان از جمله طرح های مهم در بین بسیجیان بود که در هفته بسیج با حضور بسیجیان انجام شد و تلاش ما نهادینه کردن این اقدامات در طول سال است.
وی افزود: افتتاح چندین کارگاه اشتغالزایی و کارآفرینی بانوان و مراکز نیکوکاری به صورت مجازی و شروع به کار این کارگاه ها و همچنین افتتاح صندوق های قرض الحسنه محله محور با هدف اعطای وام به برخی اعضا به منظور ایجاد اشتغال از دیگر اقدامات موثر در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به چرخه اقتصاد داخلی بود.
باباسالاری در پایان به تلاش جهت تامین هزینه آزادسازی زندانیان نیازمند کل کشور اشاره و خاطرنشان کرد: انشالله با کمک خواهران و برادران بسیجی در سطح استان بتوانیم در بحث ازادسازی زندانیان نیازمند، گامی موثر برداریم و در این ایام شادی را به زندگی آنها وارد کنیم.
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اصفهان، بسیج خواهران، کمک های مؤمنانه، اهدا خون، آزادسازی زندانیان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا