خبرِ خوشِ باورنکردنی؛ ایران برای همه مردم واکسن کرونا می‌خرد و رایگان توزیع می‌کند!
1399/09/06 - 21:03
تاریخ و ساعت خبر:
96107
کد خبر:

خبرِ خوشِ باورنکردنی؛ ایران برای همه مردم واکسن کرونا می‌خرد و رایگان توزیع می‌کند!

دکتر محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص ICU در بیمارستان مسیح دانشوری و استاد دانشگاه بهشتی در پستی اینستاگرامی خبر امیدوارکننده‌ای داده است؛ «واکسن کرونا برای همه ایرانیان». این درحالی است که وزیر بهداشت گفته خرید ۴۲ میلیون دوز واکسن کرونا برای ۲۱ میلیون نفر پیش‌بینی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - درحالی که در دنیا هر روز خبرهای امیدوارکننده‌ای از تایید واکسن‌های کرونا منتشر می‌شود و مردم خسته از پروتکل‌های بهداشتی آزاردهنده و آزرده از خبرهای پی‌درپی مرگ را مشعوف به خود می‌کند، اما در ایران، تجربیاتی که چند نمونه اخیر هم دارد از جمله ناکامی در واردات واکسن آنفلوآنزا، خبرهای امیدوارکننده را کمرنگ می‌کند.
به هرحال چندروزی است که وزارت بهداشت خبر از تامین واکسن برای درصدی از ایرانیان می‌دهند. در ابتدا گفته شد حدود ۱۰ درصد جمعیت ایران از طریق کواکس به ایران واکسن می‌رسد و در ادامه هم نمکی، وزیر بهداشت گفت تا ۴۲ میلیون دوز واکسن کرونا به ایران وارد می‌شود؛ برای ۲۱ میلیون نفر.
پیش از ظهر امروز هم سخنگوی وزارت بهداشت از همکاری با روسیه برای ساخت واکسن کرونا خبر داد.
اما اکنون دکتر محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص ICU در بیمارستان مسیح دانشوری و استاد دانشگاه بهشتی که در ماه‌های گذشته از چهره‌های معروف پزشکی در جنگ با کرونا بوده است، در پستی اینستاگرامی از خرید واکسن برای همه ایرانیان خبر داده است که البته ظاهرا رایگان هم هست.








همشهری آنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
واکسن,کرونا,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا