فراخوان مقاله کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» منتشر شد
1399/10/11 - 17:11
تاریخ و ساعت خبر:
97241
کد خبر:
همزمان با بزرگداشت زنان شهیده و جانباز:

فراخوان مقاله کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» منتشر شد

فراخوان ارسال مقاله به کنگره ملی بزرگداشت ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده با عنوان «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» و با شعار «حماسه اسوه های ماندگار» منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - نشست هماهنگی کنگره ملی «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» با هدف تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی و رئیس ستاد کنگره با همت بنیاد شهید و معاونت امور زنان و خانواده برگزار شد.
در این فراخوان، حوزه‌های مطالعاتی برای ارسال مقالات به کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» در هشت عنوان مورد نظر قرار گرفته که شامل حوزه‌های «فرهنگی و آموزشی»، «اجتماعی و روانشناختی»، «اقتصادی»، «سیاسی و بین المللی»، «حقوقی»، «دفاعی» و «رسانه و فضای مجازی» و «سلامت» است.
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا دوم بهمن ماه و ارسال اصل مقالات تا هفتم اسفندماه تعیین شده و از نویسندگان سه مقاله برتر قدردانی به عمل می‌آید.
علاقه مندان برای ثبت نام و ارسال مقاله می‌توانند به پایگاه خبری شاهد به آدرس https://navideshahed.com/fa/forms/۲۰۲ مراجعه و برای دریافت اطلاعات جزئیات فراخوان اقدام کنند.
این همایش اسفند ماه و با مشارکت نهادهایی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران»، «معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری»، «وزارت کشور»، «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «ستادکل نیروهای مسلح»، «شهرداری تهران»، «سازمان بسیج هنرمندان»، «دانشگاه الزهرا»، «جامعه الزهرا» و «دانشگاه شاهد» برگزار خواهد شد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بنیاد شهید و امور ایثارگران، زنان؛ شهید؛
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا