شرایط بازگشایی مدارس در روز اول بهمن
1399/10/30 - 19:45
تاریخ و ساعت خبر:
97760
کد خبر:

شرایط بازگشایی مدارس در روز اول بهمن

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از فردا اول بهمن، مدارس بازگشایی می‌شود و دانش‌آموزان در صورت صلاحدید خانواده‌ها در مدرسه حضور می‌یابند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه نگران بچه‌های پایه اول و دوم ابتدایی بودیم و فکر می‌کردیم از طریق آموزش مجازی نمی‌توانیم مطمئن شویم که آموزش لازم را دیدند و همچنین از سوی برخی خانواده‌ها هم تحت سوال و فشار بودیم که بلاخره این بچه‌ها اینگونه یاد نمی‌گیرند و باید برایشان فکری کنید، به ستاد ملی کرونا پیشنهاد دادیم که دانش‌آموزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مدرسه بیایند.
حاجی‌میرزایی افزود: همچنین عنوان شد در مناطقی که مدارس زیر 50 دانش‌آموز دارد و هنرجویان هنرستان‌ها برای دروس عملی و کارگاهی اجازه داشته باشند که با رعایت پروتکل‌ها در مدرسه حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد: مسؤولان وزارت بهداشت نگرانی‌هایی را ابراز کردند که ممکن است خانواده‌ها به خاطر شیوع بیماری نگران باشند و درخواستشان این بود که این موضوع به صورت اختیاری باشد و خانواده‌ها مختار باشند که از این امکان استفاده کنند.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از فردا اول بهمن ماه، اجرای این سیاست در صورت صلاحدید خانواده‌ها، اجرا خواهد شد.
فارس
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدارس ، بازگشایی مدارس
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا