مسابقات رالی خانوادگی جانبازان نخاعی برگزار می‌شود
1399/11/05 - 20:09
تاریخ و ساعت خبر:
97905
کد خبر:

مسابقات رالی خانوادگی جانبازان نخاعی برگزار می‌شود

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقات رالی خانوادگی جانبازان نخاعی به مناسبت فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سید مستجاد حسینی گفت: مسابقات رالی خانوادگی جانبازان نخاعی از ۱۱ تا ۱۵ بهمن ماه در مسیر شیراز به جزیره قشم برگزار خواهد شد.
مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید اضافه کرد: در این مسابقات که جانبازان معزز به همراه خانواده‌های خود شرکت خواهند کرد، مسابقات دارت و بولینگ نیز ویژه خانواده‌ها در نظر گرفته شده که در روز ۱۳ بهمن در جزیره قشم برگزار خواهد شد.
حسینی خاطرنشان کرد: نتایج این دوره از مسابقات متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.
برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های همدان، قم و آذربایجان شرقی خبر داد.
حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان همدان گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان همدان در تاریخ دوم بهمن‌ماه با حضور هفت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۱۳۴ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی مورد معاینه قرار گرفتند.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان قم نیز گفت: این کمیسیون در تاریخ دوم بهمن با حضور هفت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی برگزار شد و ۱۳۷ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
وی در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان آذربایجان شرقی نیز گفت: کمیسیون تعیین درصد جانبازان این استان در روزهای دوم و سوم بهمن‌ماه با حضور هفت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی جلسات این کمیسیون ۲۶۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بنیاد شهید و امور ایثارگران ،جمهوری اسلامی ایران، راهپیمایی ۲۲ بهمن، بنیاد شهید و امور ایثارگران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا