درراستای اجرای طرح فدک و با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های اشتغال‌زایی بانوان و تقویت و توسعه مشاغل خانگی، مرکز مرکز کارآفرینی" تلاش و زندگی" در محل حوزه حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان خوی راه اندازی شد." />
راه اندازی مرکز کارآفرینی
1399/11/12 - 11:38
تاریخ و ساعت خبر:
98087
کد خبر:

راه اندازی مرکز کارآفرینی" تلاش و زندگی" در آذربایجان غربی

درراستای اجرای طرح فدک و با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های اشتغال‌زایی بانوان و تقویت و توسعه مشاغل خانگی، مرکز مرکز کارآفرینی" تلاش و زندگی" در محل حوزه حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان خوی راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - آذربایجان غربی ، گفتنی است در این مرکز خدماتی در راستای تقویت و توسعه مشاغل خانگی با اولویت مشاغل خانواده محور نظیر؛ مشاوره کسب وکار، تبلیغات و فروش، بازرایابی، ارتقاء کیفیت محصولات، آموزش مشاغل خانگی، بهره مندی از تسهیلات صندوق های قرض الحسنه حوزه مقاومت جهت اشتغالزایی در قطب های تولیدی و مزیت دار شهرستان توسط مشاور کارآفرینی و کسب و کار مستقر در مرکز ارائه می شود.


همچنین به منظور فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و مدیریت مصرف و هزینه در خانواده ها، کارگاه های خانواده مقاوم با حضور یک استاد اقتصاد مقاومتی برای آحاد بانوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مرکز کارآفرینی، مرکز تلاش و زندگی، آذربایجان غربی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا