گردهمایی بانوان ایثارگر آذربایجان شرقی به یاد روزهای  دفاع مقدس
1399/12/18 - 19:37
تاریخ و ساعت خبر:
99032
کد خبر:

گردهمایی بانوان ایثارگر آذربایجان شرقی به یاد روزهای دفاع مقدس

به مناسبت روز بسیج جامعه زنان و 40سالگی دفاع مقدس در محل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی یادها و خاطره های بانوان ایثارگر استان مرور شد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - به مناسبت روز بسیج جامعه زنان و 40سالگی دفاع مقدس در محل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی یادها و خاطره های بانوان ایثارگر استان مرور شد . این گردهمایی که به همت معاونت بسیج خواهران سپاه عاشورای تشکیل شده بود به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور بانوان ایثارگر ، فرماندهان و تنی چند از اساتید و پژوهشگران عرصه ادبیات دفاع مقدس برگزار شد.

سردار عابدین خرم فرماندهی لشکر عاشورا ضمن برشمردن نقش بی بدلیل بانوان در دوران دفاع مقدس و همچنین در طول تاریخ ایران و آذربایجان ، حضور تاثیرگذار بانوان را رویدادهای تاریخی نقطه عطف دانسته و بیان کردند که حتی انقلاب اسلامی بدون حضور بانوان در عرصه مناسبتهای استکبارستیزی طاغوت قطعا به پیروزی نمی رسید و بر همین اساس بود که حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای در همه شرایط به نقش بانوان اشاره اشته و دارند .

ایشان ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره ۷۰۰۰ زنان شهیده در سال ۹۱ ، این پیام را حاوی نکات مهم و سندی ارزشمند در جهت تحقق الگوی سوم زن مسلمان ایرانی برشمردند و خاطرنشان کردند که این مهم تحقق پیدا نمی کند مگر آنکه خود بانوان با همت و تلاش خود و بصیرت خود و با تأسی از شخصیت حضرت زهرا سلام الله و حضرت زینب کبری سلام الله علیها بتوانند آنچه را که به جایگاه واقعی زنان کمک خواهد کرد دست پیدا کنند.

در ادامه این نشست تندیس یادبود گردهمایی به کلیه شرکت کنندگان اهدا و یاد بانوانی همرزم را که رخت سفر به دنیای باقی بسته بودن را گرامی داشتند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تبریز، بانوان ایثارگر، روز قشر بسیج جامعه زنان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا