رئیسی: آنقدر که آقایان برای گرفتن امتیاز از غرب جلسه گذاشتند برای تولید وقت می‌گذاشتند، مشکلات رفع می‌شد
1400/01/16 - 11:50
تاریخ و ساعت خبر:
99441
کد خبر:

رئیسی: آنقدر که آقایان برای گرفتن امتیاز از غرب جلسه گذاشتند برای تولید وقت می‌گذاشتند، مشکلات رفع می‌شد

رئیس قوه قضاییه گفت: اگر آنقدر که آقایان جلسه گذاشتند برای اینکه چطور از غربی‌ها امتیاز بگیرند، جلسه می‌گذاشتند برای رونق تولید کشور و رفع موانع تولید، بسیار می‌توانست در رفع مشکلات گره‌گشا باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه شورای عالی قضایی با انتقاد از اتلاف وقت کشور در مسیر مذاکره بی‌نتیجه با غرب اظهار کرد: اگر آنقدر که آقایان جلسه گذاشتند برای اینکه چطور از غربی‌ها امتیاز بگیرند، جلسه می‌گذاشتند برای رونق تولید کشور و رفع موانع تولید، بسیار می‌توانست در رفع مشکلات گره‌گشا باشد.
وی افزود: آقایان حساب کنند چقدر وقت کشور را برای مواردی که نتیجه نداشت گذاشتند در حالی که اگر همین وقت را برای رفع موانع تولیدی گذاشته بودند بسیاری از کارخانه‌جات تعطیل و نیمه تعطیل کشور فعال شده بود.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما اصحاب ما می‌توانیم هستیم، گفت: ما یقین داریم که فرهنگ «ما می‌توانیم» بر فرهنگ «ما نمی‌توانیم» فائق خواهد آمد و در بستر گام دوم باید به اصحاب ما می‌توانیم میدان داد.
آیت الله رئیسی با اشاره به شعار امسال بیان کرد: شعاری که هر سال مقام معظم رهبری اعلام می‌کند، اعلام نیاز جدی کشور به تحقق آن شعار است و باید همه دستگاه‌ها با تمام ظرفیت خود برای تحقق این شعار عمل کنند.
رئیس قوه قضاییه با تشکر از همکاران خود در قوه قضاییه گفت: همکاران ما در دستگاه در سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد تولیدی را فعال کرده‌اند یا از تعطیلی آن‌ها جلوگیری کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با تأکید بر جدیت قوه قضاییه در برخورد با ترک فعل مسئولان اظهار کرد: اگر کسانی که مسئولیت داشتند یا مسئولیت دارند با ترک فعل وظیفه خود را انجام ندهند و واحد تولیدی با تعطیلی مواجه شود، این افراد بایستی نسبت به ترک فعل خود پاسخگو باشند. این پاسخگویی باعث پیشگیری از تکرار این موضوع در آینده می‌شود.
رئیس قوه قضاییه فساد را مانع رونق تولید دانست و گفت: اگر در جایی رشوه و رانت‌خواری باب شد، رونق تولید نخواهیم داشت؛ چراکه در امنیت اقتصادی، رونق اقتصادی اتفاق می‌افتد و امنیت اقتصادی در گرو مبارزه با فساد است.
وی افزود: دستگاه قضا مطلقا اجازه نخواهد داد در هیچ کجا فساد اداری حاکم شود و این حساسیت در همکاران ما وجود دارد.
فارس
ادامه دارد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیسی، اروپا، امتیاز، تولید
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا