هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم
1400/03/29 - 19:28
تاریخ و ساعت خبر:
111049
کد خبر:

هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:با اشراف اطلاعاتی که از آن سوی مرز‌ها و در مرز‌های کشور و داخل کشور صورت گرفت، هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:با اشراف اطلاعاتی که از آن سوی مرزها و در مرزهای کشور و داخل کشور صورت گرفت، هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم.
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نشست خبری در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: در سطح شورای امنیت کشور، ستاد امنیت انتخابات و کمیته‌ها و شورای تأمین استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور مسئولیت هماهنگی اجرایی و عملیاتی با نیروی انتظامی تحت عنوان قرارگاه امام علی (ع) صورت گرفت و با محوریت این نیرو در سطح ملی، استان‌ها و شهرستان‌ها، قرارگاه‌های امام علی (ع) به موازات شوراهای امنیت و شوراهای تأمین سراسر کشور تشکیل شد.
وی ادامه داد: در چند مرحله برآورد امنیتی انتخابات صورت گرفت؛ یک مرحله در قالب امنیت سال ۱۴۰۰ و یک مرحله قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات که برای همه مقاطع برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفت.
وی اظهار داشت: تهدیدات بسیار زیادی از جهت اقدامات تروریستی در طول این مدت داشتیم، طراحی‌هایی صورت گرفته بود و عناصری را در داخل فریب داده بودند که در تورهای اطلاعاتی قرار گرفتند. برخی مورد تذکر و ارشاد قرار گرفتند و در برخی موارد دستگیر شدند.
ذوالفقاری گفت: با اشراف اطلاعاتی که از آن سوی مرزها و در مرزهای کشور و داخل کشور صورت گرفت، هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم. همه نیروها در سراسر کشور در آمادگی کامل قرار داشتند و هنوز در آمادگی هستند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات ، حادثه امنیتی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا