زامبی هایی که ادعای آزادی و تمدن می کنند/ وقتی ضدانقلاب نشان داد چقدر پایبند به شعارهای حقوق بشر و حقوق زنان است
1400/04/12 - 11:37
تاریخ و ساعت خبر:
111144
کد خبر:

زامبی هایی که ادعای آزادی و تمدن می کنند/ وقتی ضدانقلاب نشان داد چقدر پایبند به شعارهای حقوق بشر و حقوق زنان است

معاندین در حالی که از آزادی صحبت می کنند نسبت به آزای افراد برای انتخاب به شدت عصبانی می شوند سعی دارند عقاید پوچ خودشان را به آنها تحمیل کنند و مثال زامبی ها به افرادی که برای انتخاب و حضور در پای صندوق های رای در خارج کشور رفته اند، وحشیانه حمله می کنند. درحالی معاندین از حقوق زنان سخن می گویند که در روز رای گیری با حمله ور شدن به یک زن ایرانی وی را آماج مشت و لگد خود قرار دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - انتخابات 1400 دارای ابعاد مورد بحث فراوانی است. این انتخابات به این نقطه گرایش پیدا کرد که مردم از وضعیت موجود اقتصادی و اجتماعی و ... نارضایتی دارند و خواستار تغییر این فضا هستند و خروجی این انتخابات نیز همین موضوع را به خوبی ثابت کرد.
در همین راستا شاهد برگزاری انتخابات در خارج از کشور هم بودیم و ایرانیان مقیم خارج نیز پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند تا این بار نیز نشان دهند اگرچه از کشورشان دور هستند اما علاقه مند هستند که در سرنوشت آن تاثیرگذار باشند. درواقع این موضوع از دغدغه خاص آنها سرچشمه می گیرد که اگرچه از وطن‌شان دور هستند اما هنوز قلب‌شان برای آن می تپد و سعی کردند با حضور در انتخابات گامی برای اعتلای میهن خود بردارند. از این رو دیده شد که حتی برخی از افراد از فواصل دور حرکت کردند تا بتوانند به مراکز اخذ رای در کشورهای مختلف رفته و رای خود را در صندوق بیندازند.
در این میان اما ضدانقلاب نیز بی کار ننشسته بود. ضدانقلابی که همواره سعی می کند ضربات مختلفی را به مردم ایران وارد کند و به دروغ مطرح می کند دلش برای ایران می سوزد اما از اربابان خارجی مزد می گیرد و در راه صدمه زدن به ایران اسلامی گام بر می دارد، این بار نیز با ارعاب، تهدید و فحاشی سعی کردند که مانع رای دهی هموطنان خارج از کشور شوند.
فیلم هایی که ازضدانقلاب منتشر شده گواه آن است که این افراد با خشونت تمام و با دشنام های رکیک و با ابزار زور و تهمت و ارعاب سعی می کنند که مانع از رای دهی ایرانیان خارج از کشور شوند. جالب اینجاست که این افراد بیشتر در کشورهای غربی اقدام به حمله فیزیکی و زبانی به رای دهندگان کردند و نشان دادند ادعاهایی که معاندین مطرح می کنند و می گویند برای رشد ایرانیان تقلا می کنند همه یک دروغ شاخدار است.
این افراد که به اصطلاح در مهد دموکراسی و لیبرالیسم بودند به راحتی آزادی افراد را زیر پا گذاشته و با خشونت و وحشی گری تمام نشان دادند که گرگی در لباس میش هستند. در همین رابطه ضدانقلاب همواره از حقوق بشر، آزادی مدنی، آزادی رسانه و حقوق زنان و نه علیه خشونت صحبت می کند و شعار می دهد و انواع و اقسام اتهامات را به کشورمان وارد می کند و از این آبشخور کانال تحریم‌ها را سیراب کرده و باعث ایجاد فشارهای اقتصادی و بین المللی به کشورمان می شود اما در یک حرکت جالب توجه همه این موارد را به راحتی زیرپا می گذارد تا ماهیت خاص خودش را به خوبی نشان دهد.
معاندین در حالی که از آزادی صحبت می کنند نسبت به آزای افراد برای انتخاب به شدت عصبانی می شوند سعی دارند عقاید پوچ خودشان را به آنها تحمیل کنند و مثال زامبی ها به افرادی که برای انتخاب و حضور در پای صندوق های رای در خارج کشور رفته اند، وحشیانه حمله می کنند. درحالی معاندین از حقوق زنان سخن می گویند که در روز رای گیری با حمله ور شدن به یک زن ایرانی وی را آماج مشت و لگد خود قرار دادند. این افراد آزادی بیان را فقط در توهین ها و ناسزاهای رکیک معنا کردند. همچنین آزادی رسانه را در گرفتن فیلم های تهمت پراکن و همچنین ایجاد ارعاب و فضای ترس برای رای دهندگان با گرفتن فیلم چهره شان و خائن نامیدن آنها تعریف کردند. ابزار ارعابی که بیشتر از سوی تروریست ها مورد استفاده قرار می گیرد و معنای تروریست هم همین است که برای رسیدن به مقاصد خود دست به جنایت و وحشت آفرینی می زند.
همه این موارد از چهره واقعی ضدانقلابی که از آزادی و حقوق زنان صحبت می کند پرده برداشت و نشان داد معاندین بیشتر یک دیکتاتور ضدآزادی و تروریست هستند که با حمله ور شدن به افرادی که قصد دارند آزادانه زندگی کنند حق طبیعی آنان یعنی اختیار را سلب می کنند. درواقع از این پس اگر این افراد از آزادی و حقوق زنان صحبت کنند بیشتر یک کاریکاتوری زشت از آزادی واقعی را ترسیم کرده اند. چهره زشت و زننده ضدانقلاب آنجایی که مشخص می شود که به صورت زنی که می خواهد به باور خود اقدام و در انتخابات شرکت کند آب دهان پرتاب می کند.
آنچه از این فیلم ها که تعدادشان هم کم نیست و اغلب در کشورهای غربی که خودشان را مدعی لیبرالیسم و ازادی مطرح می کنند ثبت و ضبط شده است می توان دریافت یک چیز است که شعار پوشالی آزادی و حقوق بشر و حقوق زنان یک ابزار کاملا سیاسی برای اهداف یک عده ای است که بویی از هیچکدام از این موارد نبرده بلکه افرادی دیکتاتور و مستبد و تروریست هستند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اغتشاشات، انتخابات، خارج از کشور، ضدانقلاب، انتخابات ریاست جمهوری 1400
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا