علی رغم هجمه غرب به حجاب، موج حجاب گرایی در جوامع غربی غیرقابل انکار است
1400/04/23 - 12:21
تاریخ و ساعت خبر:
111557
کد خبر:
امام جمعه شهر آستانه در جمع بانوان محجبه این شهرستان:

علی رغم هجمه غرب به حجاب، موج حجاب گرایی در جوامع غربی غیرقابل انکار است

جمعی از بانوان محجبه آستانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب از گلخانه شهرداری این شهرستان بازدید کردند در این مراسم امام جمعه آستانه با اشاره به هجمه غرب علیه حجاب گفت: علرغم این تلاش ها موج حجاب خواهی در بین برخی از بانوان غربی مسئله ای غیرقبال انکار است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مرکزی: صبح امروز بانوان شهرستان آستانه - شازند- از گلخانه شهرداری این شهرستان بازدید کردند. در این بازدید حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه و سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند حضور داشته و با اهدا شاخ گل به بازدیدکنندگان به ویژه بانوان محجبه هفته عفاف و حجاب را گرامی داشتند.

بنابر گزارش خبرنگار ما در آستانه در ابتدای این بازدید حجت الاسلام مقدسی پور به ابتلای جوامع بشری به بد پوششی و بدحجابی اشاره کرده وآن را توطئه ای از جانب اسکتبار دانستند که برای رسیدن به مقاصد پلیدشان شبانه روز در تلاش اند.
وی در ادامه افزود:امروزه یکی از اهداف استکبار تسلط بر جوامع اسلامی است که مهمترین و آسان ترین راهشان که به مراتب هزینه های آن خیلی کمتر از تهاجم نظامی است؛ اشاعه فحشا و منکرات است. به عبارت دیگر اگر دشمن در این زمینه موفق شود مانند آن است که سربازانی در داخل کشور او را در دستیابی مطلوب و مقصودش یاری می رسانند.

امام جمعه شهرستان آستانه در ادامه به گفته های صریح و بی پرده مستر همفر اشاره کرد که مهمترین کار برای تسلط بر جوامع اسلامی را خارج کردن زن از حجاب اسلامی و ترویج بی حجابی در بین مسلمانان می داند.
حجت الاسلام مقدسی پور بیان داشت : علی رغم هزینه های بسیار دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی واسلام هراسی و تخریب بر علیه حجاب،موج حجاب خواهی در بین برخی بانوان غربی مسئله ای غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه گاهی برخی افراد می خواهند با این تفکر که اگر مقداری از موی سر بانوان پیدا باشد اشکالی ندارد و نباید خیلی سخت گرفت،در بحث حجاب وعفاف بانوان خللی وارد کنند ، افزود: اما بدانید اگر چیزی حرام شده حتما مفسده ای در آن بوده و خداوند عالم مطلق و غنی مطلق است و تمامی دستورات الهی تابع مصالح ومقاصد ذاتی است.برای مثال سرقت اموال دیگران حرام است حال چه در حجم وسیعی باشد چه به مقدارحبه ای.

امام جمعه شهرستان آستانه ادامه داد: در رابطه با ظاهر بودن موی سر بانوان در مقابل نامحرم نیز چنین است این کارحرام است فرفی نمی کند تار مویی پیدا باشد یا بیشتر چرا که به لحاظ روانشناختی نیز خلاف و جرم های بزرگ از کوچکترین خلاف ها نشأت می گیرند و انسان برای مقابله با شیطان و پیروی نکردن از گام های او باید در گام نخست مقابل او بایستد.
وی در انتهای سخنان خود توجه مدعوین رابه وصیت شهدا در حفظ وپاسداری از حجاب جلب نموده و از حوزه مقاومت بسیج الزهرا (س)و سایر بانیان این جلسه که به منظورگرامیداشت هفته عفاف وحجاب برگزار گردید تشکر و قدر دانی به عمل آوردند.
خبرنگار لیلا رضائی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهرستان شازند، امام جمعه شازند، حجاب و عفاف، بانوان محجبه، اسلام هراسی، گرایش به حجاب در جوامع غربی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا