دومین رویداد فرهنگی رقابت طراحی و دوخت «فردخت» برگزار می شود
فردخت یک رویداد فرهنگی هنری در حوزه صنعت مد و لباس است که دومین دوره آن با هدف تحقق اصول و سیستم های کلان فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی درکاشان برگزار می شود." />
دومین رویداد فرهنگی رقابت طراحی و دوخت «فردخت» برگزار می شود
1400/04/27 - 12:42
تاریخ و ساعت خبر:
111748
کد خبر:
دومین جشنواره مد و لباس" فردخت" در کاشان؛

دومین رویداد فرهنگی رقابت طراحی و دوخت «فردخت» برگزار می شود

فردخت یک رویداد فرهنگی هنری در حوزه صنعت مد و لباس است که دومین دوره آن با هدف تحقق اصول و سیستم های کلان فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی درکاشان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - اصفهان؛ کاشانی ها همیشه و در همه صحنه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضوری فعال و هدفمند داشته و دارند و می توان گفت؛ پشتکار مردم شهید پرور و معتقد کاشان، در شناسنامه استان اصفهان به ثبت رسیده است.

در این خصوص یک رویداد فرهنگی هنری در حوزه صنعت مد و لباس با تعامل دستگاه های مرتبط در حال انجام است که دومین دوره آن با هدف تحقق اصول و سیستم های کلان فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی با ارائه یک الگوی ایرانی اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی برگرفته از ظرفیتهای منطقه ای و حضور موثر بانوان هنرمند و فرهیخته کشور وتبیین نقش برجسته آنها با رویکرد اقتصادی ومنطقه ای برگزار می شود.
کلیه طراحان حرفه ای، مستقل، مراکز آموزشی مراکز تولیدی دارندگان خانه های مد و لباس (مزون) ؛ به صورت فردی یا گروهی می توانند با ارائه مجموعه ( کالکشن) که دارای نام و موضوع و نگاهی کاربردی متناسب با فرهنگ و پوشش ایرانی اسلامی دارند در این بخش شرکت نمایند.
سرکار خانم تقاعدیان مسئول بسیج جامعه زنان کاشان طی گفتگوی تلفنی با طنین یاس از اصفهان؛ از رونمایی پوستر فراخوان این رویداد بزرگ فرهنگی با حضور مسئولین شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد امیدواریم فعالانه در حوزه طراحی و دوخت پوشش اسلامی گام برداریم و نظیر این گونه برنامه ها به سایر شهرهای عزیز ایران اسلامی نیز تسری پیدا کند ؛ کاشان حماسه آفرین سابقه ای طولانی داشته و نقش مهمی در این صنعت مد و لباس اسلامی دارد.
خبرنگار - شجاعی از اصفهان
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فردخت، رویداد فرهنگی، مد و لباس،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا