یک کارشناس  مسائل مذهبی: حجاب عامل مؤثر در حفظ بینان خانواده
1400/06/23 - 12:02
تاریخ و ساعت خبر:
113311
کد خبر:

یک کارشناس مسائل مذهبی: حجاب عامل مؤثر در حفظ بینان خانواده

یک کارشناس مسائل مذهبی در جلسه عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) با اشاره به اهمیت الگوپذیری جوانان از اهل بیت علیهم السلام گفت: مهم ترین معضل جوانان ما نداشتن الگوی مناسب است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همدان: اعضای حلقه صالحین سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی پایگاه کوثر درسالروز شهادت بنت الحسین؛ حضرت رقیه(س) بااین بانوی سه ساله تجدید بیعت کرده و به یاد شهدای کربلا زیارت عاشورا قرائت کردند.


دراین مراسم، شیوا رسولی سرگروه حلقه صالحین طی سخانانی در مورد سیره زندگی اهل بیت(ع) و ایثارگری ها و صبر حضرت زینب سلام الله علیها در واقعه کربلا، اظهار کرد: واقعه کربلا درس بزرگی را به شیعیانان داد و هر مسلمانی که پیام کربلا را می شوند باید سعی کند یاری گر امام عصر زمان خود باشد و مانند کوفیان ولی خود را تنها نگذارند.


وی با اشاره به اهمیت موضوع حیا و عفاف وحجاب فاطمی و زینبی(س) به نوجوانان توصیه کرد ائمه اطهار علیه السلام الگوهای والایی هستند که با الگو گیری از آنها سعادتمند خواهیم شد و رعایت عفاف در خواهران نه تنها باعث آسایش روحی و روانی فرد، بلکه باعث استحکام خانواده ها و کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.

رسولی نیز افزود: یکی از معضلاتی که امروزه دختران جوان با آن روبرو هستند داشتن الگوهای غلط در زندگی جوانان است؛ با توجه به این که درتاریخ اسلام الگوهای اسلامی کم نداریم اما متاسفانه جوانان با قرار دادن الگوهایی غربی راه بیراهه را برای خود انتخاب می کنند و لازم است که خانواده ها و آموزش و پروش در معرفی الگوهای ایرانی و اسلامی بسیار تلاش کنند تا جوانان با شناخت زنان افتخار آفرین و بزرگان تاریخ آشنا شوند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همدان، شهادت حضرت رقیه ، حجاب، بیان خانواده، الگو، جوانان،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا