ثبت پنجم آبان در تقویم ملی و دیدار با مقام معظم رهبری خواسته مردم کبودراهنگ است
1400/08/04 - 12:57
تاریخ و ساعت خبر:
114359
کد خبر:
امام جمعه کبودراهنگ در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد:

ثبت پنجم آبان در تقویم ملی و دیدار با مقام معظم رهبری خواسته مردم کبودراهنگ است

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با موضوع مسائل فرهنگی مذهبی با حضور اعضای جلسه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همدان- کبودرآهنگ: در این جلسه حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: مراسمات فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان انجام می شود ولی برگزاری جشن ها در ولادت ائمه(ع) باید به نحو شایسته و بهتری برگزار شد.

وی با بیان برخی مشکلات موجود در سطح شهر افزود :وجود سگ‌های ولگرد به صورت گله‌ای در مناطق مختلف کبودراهنگ معضل جدی مردم است لذا ازمسئولین ذیربط تقاضا دارم سریعا به این موضوع ورود کرده و نتیجه را به طور شفاف به مردم گزارش دهند.
حجت الاسلام باقری با اشاره به فعالیت دستفروشان سیار و بروز برخی مشکلات برای شهروندان از جمله ایجاد ترافیک و سد معبر در خیابان های اصلی شهر گفت: باید زمینه لازم برای ساماندهی فعالیت دستفروشان بصورت کارشناسی و صحیح فراهم کنیم.
وی همچنین در خصوص فرهنگ برگزاری نماز جماعت و لزوم پخش اذان از بلندگوی ادارات در سطح شهرستان افزود: در ۲۴ اداره شهرستان نماز جماعت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.
حجت الاسلام باقری پنجم آبان کبودراهنگ را برگ زرینی بر افتخارات مردم انقلابی این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: حرکت عظیم و تاریخی مردم کبودراهنگ ۱۰۲ روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی انقلابی بود که باید در تقویم ملی ثبت گردد و ثبت این روز بزرگ به نام کبودراهنگ و دیدار با مقام معظم رهبری خواسته مردم این شهرستان است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ثبت، پنجم آبان، مقام معظم کبودراهنگ ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا