مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در نشست" احیای هویت زنان مسلمان یزدی" با محورریت پیاده سازی الگوی سوم. مقام معظم رهبری مده الظله در استان یزد اذعان داشت: الگوی " نه شرقی نه غربی" کامل ترین و مهم ترین الگو برای احیای هویت زنان ایرانی است ." />
الگوی
1400/09/14 - 10:28
تاریخ و ساعت خبر:
115349
کد خبر:
مدیر فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور،

الگوی " نه شرقی نه غربی" کامل ترین و مهم ترین الگو برای احیای هویت زنان ایرانی است

مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در نشست" احیای هویت زنان مسلمان یزدی" با محورریت پیاده سازی الگوی سوم. مقام معظم رهبری مده الظله در استان یزد اذعان داشت: الگوی " نه شرقی نه غربی" کامل ترین و مهم ترین الگو برای احیای هویت زنان ایرانی است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - یزد- نشست" احیای هویت زنان مسلمان یزدی" با محورریت پیاده سازی الگوی سوم در استان یزد با سخنرانی معصومه حکیمیان ، مسئول فرهنگی جامعه زنان کشور و جمعی ازنخبگان و فرهنگیان استان با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر یزد برگزار شد .

"حکیمیان "در این نشست ضمن تصریح اینکه زن طبق الگوی شرق عنصری بی نقش و در حاشیه وبی تاثیر در تاریخ سازی افزود:زن در الگوی غرب به مثابه موجودی است که جنسیت او بر انسانیت او می چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه داری جدید است .
وی با بیان اینکه حق کرامت الهی زن بالاترین حقوق زن است که در جهان به اصطلاح مدرن هرگز شناخته نشده است و امروز وقت شناخته شدن آن است,اذعان داشت: بر اساس الگوی سوم مقام معظم رهبری مده الظله" نه شرقی نه غربی "کامل ترین و مهم ترین الگو برای احیای هویت زنان ایرانی است و تمامی ادارات و نهاد ها در جهت ترویج و تبیین این الگو وظیفه دارند .

مسئول فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در تصریح نقش زنان در عرصه های مختلف جامعه اظهار داشت: زن مسلمان میتواند با حجاب و عفاف و شرافت خود همان طور که در جامعه حضور فعال داشته باشد , در خانواده نقش مادری و همسری خود را به خوبی ایفا کند و در عرصه های سیاسی و اجتماعی هم نقش آفرینی کند.
وی در اخر بر گشاده شدن عصر جدیدی پیش چشم زنان جهان در جهت تحقق هویت زن ایرانی با همت مسئولین و همکاری. همه تاکید کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
الگوی " نه شرقی نه غربی" کامل ترین و مهم ترین الگو برای احیای هویت زنان ایرانی است
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا