زن محکوم به قصاص و مادر 4 فرزند از چوبه دار نجات یافت
1400/09/30 - 10:01
تاریخ و ساعت خبر:
115807
کد خبر:
طی اجرای پویش « مادرم به خانه برگرد»

زن محکوم به قصاص و مادر 4 فرزند از چوبه دار نجات یافت

طی اجرای پویش « مادرم به خانه برگرد» و با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدا و اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی و با شعار «نجات یک مادر، نجات یک خانواده، نجات یک جامعه» زن زندای محکوم به قصاص که مادر چهار فرزند است، با کسب رضایت شاکی از چوبه دار نجات یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت ام ابیهاء حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و آغاز ایام فاطمیه، با همکاری و هماهنگی و تلاش های سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء، بسیج حقوقدانان و اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، خانم محکوم به قصاص که مادر 4 فرزند می باشد، با رضایت و عفو و گذشت اولیاء دم و با تأمین 700 میلیون ریال از محل کمک های خیرخواهانه خواهران خیّر و نیکوکار و مابقی از ناحیه منتسبین محکوم ، از چوبه سلب حیات فاصله گرفت و دوباره به زندگی بازگشت.


گفتنی است مبالغ به همت گروه های جهادی و مردمی از طریق پویش"مادرم به خانه بر می گردد" با شعار "نجات یک مادر، نجات یک خانواده، نجات یک جامعه" با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از فقدان حضور مادر در جمع خانواده (که از هفته بسیج راه اندازی شده بود) جمع آوری شده است.


بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جنات جان مادر چهار فرزند از چوبه دار
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا