آرامش خاطر و تسکین درد مردم بشرویه با خدمت درمانی بانوی جهادگر
1400/11/13 - 11:19
تاریخ و ساعت خبر:
116840
کد خبر:
ایران قوی 5/

آرامش خاطر و تسکین درد مردم بشرویه با خدمت درمانی بانوی جهادگر

بانوی جهادگر شهرستان بشرویه با بیان اینکه عمده فعالیت های جهادی خود را با شیوع بیماری کرونا با تولید ماسک، خدمات درمانی به بیماران کرونایی... آغاز کردم گفت: آرامش خاطر هم وطنانم برایم بسیار مهم و با ارزش است گفت: به تمام بانوان سرزمینم توصیه می کنم که اگر فرصتی دارند حتما در عرصه جهاد و خدمت گام بردارند چراکه برای آرامش روحی آنها لازم و ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - خراسان جنوبی : مبارکه شیرین زاده بانوی فعال جهادگر اهل شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عمده فعالیت های جهادی خود را از اواخر سال 98 و شیوع بیماری کرونا با تولید ماسک، خدمات درمانی به بیماران کرونایی، تهیه و توزیع غذای گرم برای بیماران و خانواده های آنها در گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان بشرویه آغاز کردم.

وی به فعالیت های جهادی خود قبل از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: کمک به بیماران سرطانی و صعب العلاج با اقداماتی از قبیل پیگیری امور درمانی و تامین هزینه های درمانشان با کمک گرفتن از خیرین انجام می شود.
این بانوی فعال جهادگر، با بیان اینکه عمده فعالیت های جهادی اش در عرصه خدماتی و درمانی است، گفت: تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند، تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا، کمک تحصلی برای دانش آموزان، اشتغالزایی برای بانوان جویای کار در زمینه قالی بافی، تهیه ترشی و پخت نان از جمله اقدامات جهادی ما در شهرستان بشرویه است.
شیرین زاده، تهیه و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی را فعالیت شاخص جهادی خود در سال های اخیر دانست و گفت: در سال 99 به عنوان جهادگر برتر در سطح استان خراسان جنوبی معرفی شدم.
وی بیان کرد: بسته به اقدامات جهادی در هر بازه زمانی تعداد جهادگرانی که در گروه جهادی حضرت فاطمه زهرا (س) فعالیت دارند متفاوت هست و برخی اوقات این افراد به هزار نفر می رسد که در کنار هم به مردم خدمت رسانی می کنیم.
این بانوی فعال جهادگر به حمایت ها و پشتیبانی ها خانواده اش در این مسیر اشاره کرد و گفت: اقدامات جهادی تاثیر فوق العاده معنوی در روحیه بنده و خانواده ام داشته و خانواده همیشه مشوق من در این مسیر و در کنارم بودند.
وی با بیان اینکه عمده هزینه های فعالیت های جهادی آنها از بسیج سازندگی و گاهی به صورت شخصی تامین می شود، گفت: اخیرا با یک موسسه خیریه در مشهد تفاهم داریم که هزینه درمان بیماران نیازمند که به ما مراجعه می کنند توسط آنها تامین می شود.
شیرین زاده عنوان کرد: به دنبال یک سری مشکلات و سختی هایی که در زندگی شخصی ام رخ داد بنده را به این سمت سوق داد و الحمدالله امروز از اینکه در عرصه جهاد و خدمت به هم نوع فعال هستم و بتوانم دردی را از دوش فردی بردارم بسیار خوشحال هستم.
وی ضمن تشویق بانوان به عرصه جهاد و خدمت، اظهار داشت: یک بانوی جهادگر در کنار رسیدگی و توجه به همسر و فرزندان بایستی در اقدامات جهادی خود خوش اخلاق، دلسوز مردم، ولایتمدار و پیرو محض ولی فقیه باشد.
این بانوی جهادگر با بیان اینکه آرامش خاطر هم وطنانم برایم بسیار مهم و با ارزش است گفت: به تمام بانوان سرزمینم توصیه می کنم که اگر فرصتی دارند حتما در عرصه جهاد و خدمت گام بردارند چراکه برای آرامش روحی آنها لازم و ضروری است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آرامش خاطر و تسکین درد مردم بشرویه با خدمت درمانی بانوی جهادگر
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا