دولت باید پیگیر شکل‌گیری «صندوق اندوخته ازدواج جوانان» باشد
1397/09/28 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
11698
کد خبر:
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

دولت باید پیگیر شکل‌گیری «صندوق اندوخته ازدواج جوانان» باشد

معاون ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه «صندوق اندوخته ازدواج جوانان» شکل نگرفته است، گفت: اگر صندوق اندوخته جوانان در زمان وعده داده شده‌اش شکل می‌گرفت، می‌توانستیم به وظایف تعیین شده عمل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در خصوص مسکوت بودن قانون تسهیل ازدواج گفت: این قانون تقریبا ۷ سال قبل از تشکیل معاونت جوانان به تصویب رسیده و در متن آن صحبتی از وظایف این معاونت نشده است.

معاون ساماندهی امور جوانان با تاکید بر اینکه سنگ بنای این قانون بر تشکیل «صندوق اندوخته ازدواج جوانان» بوده است گفت: این صندوق شکل نگرفته است و دولت باید نحوه شکل‌گیری آن را تعیین تکلیف کند.

تندگویان خاطر نشان کرد برای انجام بخشی از وظایف محول شده به دولت براساس قانون تسهیل ازدواج در این معاونت این قانون مشکلی نداریم و در صورت محول شدن بخشی از وظایف تعیین شده به آن عمل خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: اگر صندوق اندوخته جوانان در زمان وعده داده شده‌اش شکل می‌گرفت و سال به سال اعتبار در آن انباشته می‌شد، اکنون می‌توانستیم با ذخیره موجود، به وظایف تعیین شده در سرفصل‌های مشخص عمل کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: چون این صندوق شکل نگرفته عملا پرداختن به شرح وظایف موجود در آن از سوی دستگاه‌ها منتفی است.

خبرگزاری فارس

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ازدوادج.وام ازدواج.ازدواج جوانان.صندوق اندوخته ازدواج جوانان.معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا