روز جهانی قدس رستاخیز عظیم و پرخروش امت اسلامی است
1401/02/08 - 12:03
تاریخ و ساعت خبر:
138522
کد خبر:
رئیس کارگروه تخصصی زن و خانواده استان کردستان:

روز جهانی قدس رستاخیز عظیم و پرخروش امت اسلامی است

رئیس کارگروه تخصصی زن و خانواده استان کردستان، گفت: گرامیداشت این روز ماندگار ضرورتی دینی - عقلی و سیاسی است وقدس نماد اسلامیت و فلسطین مظهر مظلومیت سرزمینی است که همواره مورد طمع استعمار در طول تاریخ بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - کردستان : شمسی کاظمی رئیس کارگروه تخصصی زن و خانواده استان کردستان در گفتگو با خبرنگار طنین یاس اظهار داشت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت آن است.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس رستاخیز عظیم و پرخروش امت اسلامی در تجدید پیمان با آرمان بلند قدس شریف و همراهی با ملت مظلوم فلسطین و حکومت رژیم اشغالگر جعلی و کودک کش صهیونیست و حامیان منطقه ای فرا منطقه ای می باشد گفت: نظام سلطه به سر کردگی آمریکا و صهیونیسم در طول تشکیل رژیم منحوس اسرائیل برای فراموشی فلسطین تمام تلاش خود را برای شکاف جهان اسلام قرار داده که بر جسته ترین آن شکاف شیعه و سنی بوده اما علما بزرگ اسلامی اهل تسنن و اهل شیعه در مقابل آن ایستاده اند و با هوشمندی و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای( ‍⁦ مد ظله العالی) مردم ایران و بخش قابل توجهی از امت اسلام همچنان مسئله فلسطین را مسئله ی اول جهان اسلام می دانند.
وی افزود: گرامیداشت این روز ماندگار ضرورتی دینی - عقلی و سیاسی است وقدس نماد اسلامیت و فلسطین مظهر مظلومیت سرزمینی است که همواره مورد طمع استعمار در طول تاریخ بوده است.
بانوان استان کردستان با تأسی از امام عزیز که فرمودند :« روز قدس روز حیات اسلام است» . و در پرتو عنایات و معنویات مقام معظم رهبری که می فرمایند:مسئله فلسطین یک مسأله انسانی است، از آحاد مردم فهیم استان کردستان دعوت می نماید که با حضور پر شور حماسی در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس مراتب انزجار شان را از رژیم عاصب و کودک کش صهیونیستی مجددا به جهانیان اعلام نمایند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز جهانی قدس رستاخیز عظیم و پرخروش امت اسلامی است
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا