کارگاه جواهرانه با موضوع عفاف و حجاب برگزار  شد
1401/02/12 - 08:13
تاریخ و ساعت خبر:
138649
کد خبر:
به همت قرارگاههای نوزده دی و ثارالله شهرستان قم

کارگاه جواهرانه با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد

ناحیه مقاومت شهرستان قم به همت قرارگاههای نوزده دی و ثارالله شهرستان قم، صبح امروز سومین کارگاه آموزشی تخصصی عفاف و حجاب در سالن حسینیه این ناحیه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - قم: ناحیه مقاومت شهرستان قم به همت قرارگاههای نوزده دی و ثارالله شهرستان قم، صبح امروز سومین کارگاه آموزشی تخصصی عفاف و حجاب در سالن حسینیه این ناحیه برگزار شد.در این کارگاه آموزشی استاد رضایت یکی از طلاب خوش ذوق و متخصص وفعال در عرصه عفاف و حجاب به ارائه راهکار و روشهای موثر و مثبت در نوع ارتباط گیری با مخاطبان کم حجاب و دارای آسیب فرهنگی از قبیل همدلی،شنونده فعال بودن، تسلط کلامی. پرهیز از قضاوت ،حفظ کرامت انسانی و... پرداختند .


همچنین راهکارهایی برای توانمندی ارتباط گیری قبل از اقدام نیز آموزش داده شد.
در ادامه خانم رضایت عنوان کرد: در نوع تعامل با افراد، ابتدا باید مخاطب شناس باشیم و داشتن تخصص لازم براے فریضه امر به معروف بسیار ضروریست.
وی ادامه داد: در خیلی از برخوردها باید در کنار روشهاے آمرانه از روشهای گفتگو محور و دوستانه نیز استفاده کرده و نوع برخوردهای ایجابی اولیه اهمیت دارد.
در این جلسه خواهران پلیس امنیت اخلاقی قم نیز حضور داشتند ودر ادامه مراسم به پاسخ گویی برخی ابهامات فعالین عرصه عفاف و دبیران حوزه ها در چهارچوب وظایف خویش پرداختند ، می توان گفت: تعامل ارزنده بین حوزه های بسیج و پلیس امنیت نقطه قوت این کارگاه بود.
در پایان هم ضمن قدردانی از همه فعالان عرصه عفاف و حجاب ، نظام مندی مفاهیم اصلی عفاف به مخاطبان ارائه شد و مخاطبان تجربه های مفید خود در این عرصه را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارگاه جواهرانه با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا