آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در اهواز برگزار شد
1401/03/04 - 12:17
تاریخ و ساعت خبر:
138868
کد خبر:

آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در اهواز برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام 18 و 20 ساله که در عملیات های خیبر و بدر به فیض شهادت نائل آمده بودند با حضور آحاد مردم در مجتمع فرهنگی تفریحی فجر اهواز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از خوزستان در این مراسم، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: تقدیر خداوند بر این بود که سالها بگذرد و این شهیدان عزیز امروز به آغوش میهن بازگردند و ما به استقبال آنها بیاییم اما مادر، پدر و خانواده این شهدا هنوز بی اطلاعند و انتظار می کشند تا جوان رعنا، مجاهد و ایثارگر خود را ببینند.

سردار حسن شاهوار پور افزود: آن مادر داغ دیده در کنار ستون ماشین هایی که از مرز خسروی وارد می شد، چشم انتظار فرزندش بود اما بازگشت محقق نشد تا به امروز که بعد از سال ها ما دوباره متوجه شویم و بدانیم که امنیت، آسایش و استقلال ما و هر آنچه که ملت ما از آن بهرمند است به برکت ایثارگری و مجاهدت این شهدای والامقام است.


وی ادامه داد: جوانی که دیروز با هلهله به مقابله با دشمن می رفت و پدر و مادر منتظر بودند تا آغوش باز کند و دوباره چهره بشاش و شادمان او را ببینند اما امروز همه جمع شده ایم که بگویم ما هم مثل پدر، مادر و برادر شما چشم انتظارتان بودیم. چون شهیدان متعلق به همه مردم هستند و تا ابد بر ما منت دارند و ملت ما تا ابد مدیون شهداست.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه شهیدان صف به صف در مقابل متجاوزین تا دندان مصلحی که به هیچ چیز رحم نکردند دلیرانه ایستادند، اظهار کرد: دشمن متخاصم با موشک، با توپخانه، بمباران، میدان های مین و انواع سلاح های سبک به سمت این مرز و بوم شلیک می کردند بدون اینکه توجه کنند که کودک، نوجوان و یا پیرزنی در خانه یا روستایی در حال آسایش و استراحت است.
سردار شاهوارپور تصریح کرد: دشمن ددمنشانه آمد و شعار داد که ما آمده ایم تا بمانیم و بر در و دیوارهای خرمشهر این را نوشتند اما شهدای ما با تکیه بر باورهای الهی، اراده قوی و آهنینی که خداوند متعال در دل آنها قرار داده بود اما محکم ایستادند، جان عزیزشان را در کف گذاشته و دشمن را شکست دادند

وی با بیان اینکه دشمن ما اعتراف کرد که شکست خورده است، افزود: امروز ما مدیون این شهدای والامقام هستیم و به آنها افتخار می کنیم. اگر فرهنگ جهاد و شهادت در کشور ما کمرنگ شود، آن روز روز مصیبت این مردم است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت و جبهه مقاومت ما، از شهدای دفاع مقدس تاسی جستند و امروز هم با همه وجود برای این شهدای والا مقام دعا می کنیم که از حوض کوثر زلال بهشتی متنعم بشوند.
لازم به ذکر است که پیکر این دو شهید گمنام در محوطه مقابل تالار امام خامنه ای مجتمع فرهنگی تفریحی فجر تشییع و تدفین شدند.
انتهای پیام*/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در اهواز برگزار شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا