افتتاح نمایشگاه پایگاه های اسوه حوزه مقامت حضرت زینب (س) ناحیه مقاومت چالوس + تصویر
1401/04/06 - 10:36
تاریخ و ساعت خبر:
139629
کد خبر:

افتتاح نمایشگاه پایگاه های اسوه حوزه مقامت حضرت زینب (س) ناحیه مقاومت چالوس + تصویر

نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های حوزه مقامت حضرت زینب س ناحیه چالوس با حضور فرمانده و جمعی از مسئولین این سپاه افتتاح شد . در این نمایشگاه ١١ پایگاه به نمایندگی از پایگاه های حوزه حضرت زینب (س) شرکت کردند و عملکرد یکساله خود را در قالب عکس، فیلم، هنرهای دستی، تجسمی و تولیدات خانگی به نمایش در آوردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مازندران: نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با حضور سرهنگ داغمه چی و جمعی از مسئولین و معاونت های سپاه چالوس، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه این شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین اسفندیاری مسئول شورای هماهنگی و پدر شهید مصطفی شیخ الاسلامی،.. به منظور ارائه عملکرد یکساله پایگاه های بسیج در مسجد جوادالائمه افتتاح شد.

در این نمایشگاه ١١ پایگاه به نمایندگی از پایگاه های حوزه حضرت زینب (س) شرکت کرده و عملکرد یکساله خود را در قالب عکس، فیلم، هنرهای دستی، تجسمی و تولیدات خانگی به نمایش در آوردند.

در این طرح؛ عملکرد و فعالیت های پایگاه های حوزه حضرت زینب (س) در قالب کلیپ و نمایشگاه عکس و شرح مختصر توسط فرماندهان پایگاه ها با محوریت حلقات صالحین کودک، نوجوان و جوان ،سبک زندگی اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین بررسی فعالیت پایگاه ها در عناوین بانوی نقش آفرین الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی، تربیت کودک مهدوی، اقتصاد مقاومتی، طرح های جهادی ، مسائل اجتماعی سیاسی، امر به معروف و... از دیگر موضوعاتی بود که با حضور معاونت ها و کارشناسان مورد نظارت و ارزشیابی قرار گرفت.

در حایشه این نمایشگاه سرهنگ داغمه چی طی گفت وگویی با خبرنگار طنین یاس از این نمایشگاه به عنوان تجربه ای موفق یاد کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه ها باعث ایجاد عملکرد بهتر پایگاه ها در سالهای پیش رو می شود.
وی با اشاره به اینکه همواره پایگاه ها در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و خصوصا امورات مذهبی، جوان و نوجوان در کنار مردم با نگاه خدمت به مردم قرار دارند، افزود: تلفیق بسیج و مردم می تواند خدمات و دستاوردهای موثری را به ارمغان بیاورد.






بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
افتتاح نمایشگاه طرح اس وه پایگاه های حوزه مقامت حضرت زینب س ناحیه چالوس + تصویر
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا