راه‌اندازی سامانه «سلام حاجی» برای ارتباط با حجاج
1401/04/09 - 19:08
تاریخ و ساعت خبر:
139714
کد خبر:

راه‌اندازی سامانه «سلام حاجی» برای ارتباط با حجاج

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت، از راه اندازی سامانه «سلام حاجی» به منظور ارتباط بیشتر با زائران حج تمتع ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت، از راه اندازی سامانه «سلام حاجی» به منظور ارتباط بیشتر با زائران حج تمتع ۱۴۰۱ خبر داد.
وحید اسکندری گفت: همواره یکی از دغدغه‌های سازمان حج و زیارت دریافت پیام‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های زائران در سفرهای زیارتی است که امکان این امر در بسترهای مختلف فراهم شده است.
وی افزود: در حج امسال با راه اندازی سامانه «سلام حاجی» در پورتال سازمان حج و زیارت بستری برای ارتباط بیشتر زائران حج سال جاری با روابط عمومی ستاد عملیات حج ۱۴۰۱ فراهم گردیده است.
مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: ارائه خدمات رضایت بخش به زائران از اقصی نقاط کشور با ذائقه‌ها، خواسته‌ها و نیازهای متفاوت در صورتی تحقق خواهد یافت که بستر ارتباط با آنان و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درد دل‌های آنان وجود داشته باشد و تصمیم گیری های سازمان بر مبنای نظرات آن عزیزان که صاحبان اصلی این خدمات هستند، شکل بگیرد.
اسکندری توضیح داد: زائران عزیز حج سال ۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به سامانه «سلام حاجی» به نشانی https://www.haj.ir/salamhaji نظرات، پیشنهادات و انتقادات را با خادمان خود در واحد روابط عمومی ستاد عملیات حج در میان بگذارند که پیام‌های دریافتی از آنان بعد از جمع بندی و پالایش به مسئولان اجرایی حج انتقال داده خواهد شد و در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
مسئول روابط عمومی عملیات حج با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره پذیرای پیام‌ها و نقطه نظرات حجاج است، اظهار داشت: حجاج عزیز با مراجعه به سامانه یاد شده و ارسال پیام، خادمان خود را در ارائه خدمات درخور و شایسته حجاج ایرانی مساعدت نمایند.
روابط عمومی سازمان حج و زیارت همواره در عملیات حج با راه اندازی سامانه پیامکی برای ارتباط با زائران، راه اندازی بسترهای مختلف در فضای مجازی و همچنین از طریق واحد ارتباط مردمی تلفنی این سازمان، زمینه ارتباط با زائران را در سفرهای زیارتی به ویژه سفر حج فراهم آورده است.
امسال جمعیتی بالغ بر ۳۹ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی بعد از دو سال وقفه در پی همه گیری کووید ۱۹ به حج مشرف می‌شوند و خادمان آنان در بدنه اجرایی ستادهای حج، مجموعه‌ها و کاروان‌های حج، خدمت گذاری شایسته به آنان را افتخار و بهبود و توسعه خدمات را وظیفه خود می‌دانند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تصمیم گیری های، حج تمتع، روابط عمومی، روابط عمومی سازمان، فضای مجازی،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا