آمده ایم بگوییم پای نظام و آرمان های شهدا می مانیم / توهین به مقدسات و چادر فاطمی را بر نمی تابیم
1401/07/07 - 11:44
تاریخ و ساعت خبر:
141789
کد خبر:
بانوان شرکت کننده در تجمع ضد اغتشاشات اخیر در بجنورد

آمده ایم بگوییم پای نظام و آرمان های شهدا می مانیم / توهین به مقدسات و چادر فاطمی را بر نمی تابیم

بانوان شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی با شرکت در تجمع ضد اغتشاشات ، اعمال تخریبی و رفتارهای ضد انسانی علیه مقدسات را محکوم کردند . آنها آمده بودند تا بگویند که با جان و دل پای نظام و آرمان های شهدا ایستاده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از خراسان شمالی - شهرستان بجنورد نیز مانند سایر نقاط کشور با برگزاری تجمعی علیه اغتشاشات اخیر و تخریب اموال بیت المال ، توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و تعرض به حجاب چادر بانوان مسلمان ایرانی از سوی تعدادی خودفروخته و آشوب گر با مشت هایی گره کرده انزجا خود را از دشمنان نظام و عمال آنها اعلام کردند.



در این تجمع انقلابی از زن و مرد، پیر و جوان ، کودک و کهنسال در کنار هم در حالیکه پرچم های عزای حسینی و امام رضایی در دست داشتند ، مسیر راهپیمایی را با شعارهای چون « ما اهل کوفه نیستیم ، علی تنها بماند » ، «مرگ بر فتنه گر » ، « یا حسین » و « الله اکبر» پیمودند.
در این بین حضور خانواده محترم شهدا و جانبازان رنگ و عطری حماسی از نوع یاد و خاطره شهدا به مراسم داده بود .


سیما محمدی همسر جانباز رزمنده رضا دژخی در گفت وگو با خبرنگا ما درباره علت حضور خود می گوید: «مسلما برای دفاع از آرمان ها و تجدید بیعت با ولایت وشهدا در این مراسم حضور پیدا کردم که بگویم ما همیشه هستیم.»


چادرهای رنگی دختران خردسال که آنها را مانند گل های زیبا در جمعی نمایان کرده بود و دختران نوجوان و جوان دانش آموز که با چادرهای مشکلی و حجاب هایی کامل فقط صرف حضورشان مشتی محکم دهان دشمنان حجاب وعفت زن ایرانی می زد از جلوه های کم نظیری بود که فقط می توان در تربیت به سبک اسلامی مشاهده کرد .

یکی از این دختران که خود را فاطمه معرفی می کند، می گوید: « ما دهه هشتادی ها اومدیم بگیم ما به حجابمون افتخار میکنیم و اجازه نمی‌دهیم کسی ارزش وکرامت انسان ها رو زیر سوال ببره وهستیم وخواهیم بود.»

دختر خانم نوجوان دیگری که به همراه خانواده در این مراسم شرکت کرده است، خود را زینب معرفی می کند و می گوید: با مامان و خواهرانم اومدیم برای عزاداری امام هشتم وبگم که من چادرم رو دوست دارم وهمه مردم باید به حرف رهبرمون گوش بدن و اجازه ندن دشمنان برای ما تصمیم بگیرن.»

هر چند در این روزهای اخیر به بهانه فوت دختری هموطن از کردستان ، فتنه گران آشوب ها و بلواهای زیادی به پا کردند و حجاب زن مسلمان را نشانه گرفتند و با تخریب به اموال مردم به دنبال تخریب چهره مقدس نظام اسلامی بر آمدند اما تمام این تلاش ها برای از بین بردن آینده عفیف زنان ایران اسلامی، نقش بر آب می شود وقتی مادر جوان محجبه ای دختر کوچک خود را با حجابی کودکانه در آغوش می گیرد.


در این میسر هر چه پیش می روم ، میزان عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی، غیرت و همیت آنها نسبت به قرآن و ارزش های دینی، توجه شان به زیست عفیفانه و حمایت از قانون حجاب و تقدیر و تشکر از نیروی خدوم انتظامی را می بینم .

شاید حضور نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت حتی برای چنین راهپیمایی هایی که شرکت کنندگان آن از صالح ترین و انقلابی ترین افراد جامعه هستند، نشان از خدمت گزاری و وظیفه شناسی آنها در هر زمانی دارد و مردم چه زیبا فرزندان خود در نیروی انتظامی را تجلیل و تقدیر می کنند با گل هایی که از ابتدای این مراسم به آنها هدیه می کنند . بوسه زیبای پیرمرد بر چهره پلیس جوان، سلام نظامی دختر بچه ای شیرین زبان و تشکر او از پلیس، تواضع پلیس میان سال به زن جوان بعد از دریافت شاخه گل معرفت و تشکر ... همه و همه این زیبایی ها را فقط در ایران اسلامی می توان دید .


انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آمده ایم بگوییم پای نظام و آرمان های شهدا می مانیم / توهین به مقدسات و چادر فاطمی را بر نمی تابیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا