بیانیه دانش آموزان شهرستان صومعه سرا در محکومیت علمیات تروریستی شاهچراغ
1401/08/08 - 12:07
تاریخ و ساعت خبر:
142603
کد خبر:

بیانیه دانش آموزان شهرستان صومعه سرا در محکومیت علمیات تروریستی شاهچراغ

در بخشی از بیانیه دانش آموزان شهرستان صومعه سرا آمده است: « دانش آموزان انقلابی و آزاده خواه این سرزمین کهن ضمن محکوم کردن حوادثی که برهم زننده نظم و امنیت جامعه است از آشوبگران و تجزیه طلبانی که با اقدامات هنجارشکنانه خود ثابت کردند،بازیگرانی در پازل دشمنان این سرزمین هستند، اعلام انزجار می نمایند.»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - دانش آموزان شهرستان صومعه سرا استان گیلان با صدور بیانیه ای ضمن اعلام انجاز از رفتار اغتشاشگران در آشوب های اخیر ، علمیات تروریستی حرم احمد بن موسی ، شاهچراغ در شیراز که منجر به شهادت سه تن از دانش آموزان و جمعی از هموطنان عزیزمان شد، محکوم کرند.

متن این بیانیه بدین شرح

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ ۚ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ

▫️ایران اسلامی عزیزما، در این روزها شاهد حوادث تلخ و ناگواری بوده که مردم نوع‌ دوست کشورمان را عزادار کرده است.

حال متاسفانه دشمنان قسم خورده ملت ایران، کاسب مآبانانه و هدفمند این اتفاق تلخ را دستاویزی برای جریحه دار کردن احساسات مردم قرار داده اند و به دنبال پیشبرد اهداف شرارت‌بار خویش هستند و با ترغیب مردم به ویژه جوانان به آشوبگری و تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، اصل و اساس نظام اسلامی رانشانه گرفته اند.

دانش آموزان انقلابی و آزاده خواه این سرزمین کهن ضمن محکوم کردن حوادثی که برهم زننده نظم و امنیت جامعه است از آشوبگران و تجزیه طلبانی که با اقدامات هنجارشکنانه خود ثابت کردند،بازیگرانی در پازل دشمنان این سرزمین هستند، اعلام انزجار می نمایند.

لازم به ذکر است، خناس های داخلی و معاندین خارج نشین که امروز حجاب را به دستاویزی برای نفرت پراکنی علیه نظام اسلامی مبدل ساخته‌اند در مقابل خشونت های آشکاری که در کشورهای مدعی حقوق بشر و حقوق زنان نسبت به زنان رخ می دهد مزورانه سکوت کرده وحتی جرئت انتقاد کردن ندارند.
حجاب از ارزش های برجسته و متعالی دین مبین اسلام است که هدفی جز حفظ کرامت زنان نداشته و نظام اسلامی همواره پاسدار آن بوده وخواهد بود.

و اما نهادهای متولی امر باید سیاست ها و رویه های نادرست در این زمینه و دیگر زمینه های موجود در کشور را اصلاح نمایند تا گامی موثر برای جلب رضایت مردم و اعتماد سازی در جامعه برداشته شود.

مهرماه 1401

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیانیه دانش آموزان شهرستان صومعه سرا در محکومیت علمیات تروریستی شاهچراغ
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا