اردوی تفریحی تربیتی با هدف جهاد تبیین برای مادران مهرانی
1401/09/04 - 12:36
تاریخ و ساعت خبر:
143339
کد خبر:

اردوی تفریحی تربیتی با هدف جهاد تبیین برای مادران مهرانی

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مهران گفت:در دومین روز هفته بسیج با اجرای اردوی تفریحی تربیتی برای مهدهای قرآنی سعی در نهادینه کردن فرهنگ انقلابی داریم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مهران گفت:در دومین روز هفته بسیج با اجرای اردوی تفریحی تربیتی برای مهدهای قرآنی سعی در نهادینه کردن فرهنگ انقلابی داریم.

کبری احمدیان در گفتگو با سایت خبری طنین یاس گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) در اهمیت کار با کودک و نوجوان خطاب به مربیان و دست اندکاران کار کودک می فرمایند:« حقیقتا باید بگویم که اگر مسئولان امور فرهنگی کشور بخواهند مساله کودک و نوجوان را چنان که هست مورد اهتمام قرار دهند، من خیال می کنم خیلی از آنهایی که مسئولند، از ساعات خوابشان هم خواهند زد تا به این مساله بپردازند»اکنون بسیج جامعه زنان شهرستان مهران به مناسبت هفته بسیج با بهره گیری از بیانات رهبر انقلاب جهت تقویت و آشنایی مهدهای شهرستان و هم چنین والدین نونهالان با فعالیت های بسیج جامعه زنان اقدام به برگزاری یکسری برنامه مخصوص مهدهای قرآنی شهرستان نموده است.

کبری احمدیان در توضیح برنامه های هفته بسیج بیان کرد: یکی از برنامه های بسیج جامعه زنان شهرستان در دومین روز هفته بسیج برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی ویژه والدین نونهالان و نونهالان مهدهای قرآنی شهرستان بوده است.
وی در ادامه بیان کرد: در این اردوی فرهنگی تربیتی به منظور آشنایی نونهالان با شجره طیبه بسیج اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع هفته بسیج کردیم و در پایان مسابقه به تمام شرکت کنندگان هدایای یادبوی اهدا نمودیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مهران در خصوص اهمیت خدمت به نونهالان و والدین آنها اظهار داشت: یکی از خدمات شهرستان به کودکان محروم و کم برخوردار دادن پک های معیشتی و فرهنگی در هفته بسیج بوده است.

کبری احمدیان اضافه کرد: هدف اصلی ما از اردوی تربیتی برای والدین نونهالان وجلسه با آنها برای ارتباط چهره به چهره برای جهاد تبیین و پاسخ به شبهاتی که در ذهن مادران بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر کشور جهت تبیین و زدودن غبار بدفهمی، کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است؛ بنابراین، تبیین در جهت روشنگری مادران این اردوی تربیتی برگزار شد.








انتهای پیام/ ف.م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اردوی تفریحی تربیتی با هدف جهاد تبیین برای مادران مهرانی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا