برگزاری دوره آموزشی تعلیم و تربیت در گیلان برگزار شد
1401/09/14 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
143655
کد خبر:

برگزاری دوره آموزشی تعلیم و تربیت در گیلان برگزار شد

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان از برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس حوزه زن و خانواده با حضور سرمربیان و استادیاران شبکه تربیتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از گیلان- آرزو محمدی جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان در دوره آموزشی تربیت مدرس حوزه زن و خانواده با اشاره به اهداف این دوره آموزشی و تعلیم و تربیت اظهار کرد: تقویت سرمربیان و استادیاران شبکه تربیتی در مباحث زن و خانواده و ارتقا سطح دانش بصیرتی و مهارت های لازم برای رصد و تحلیل جریانات پیرامون زن و خانواده بر اساس آموزه های دینی از اهداف برگزاری این همایش علمی و تحلیلی است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی سرمربیان و استادیاران در راستای تربیت زن تراز انقلاب اسلامی از برنامه‌های محوری سازمان است، گفت: تکمیل و تقویت شبکه تربیتی در راستای تربیت و تعلیم مربیان حوزه زنان است تا در جهاد تبیین فعالیت کنند.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه افتتاحیه دوره آموزشی از امروز آغاز شد،افزود: این دوره تربیتی تا 30آذرماه در سامانه آموزشی برگزار می گردد.

محمدی با تاکید بر اینکه فراگیران بعد از آزمون و کار عملی از جمله ارائه مقاله،سخنرانی گواهی دوره را دریافت می کنند، تصریح کرد: انسان شناسی اسلامی بررسی ساحات وجودی انسان،تصویر زن در شرق، غرب و اسلام،سبک زندگی اسلامی؛زن و عفاف،بررسی ابعاد تهاجم فرهنگی نسبت به زن و خانواده ،بررسی شبهات اساسی حوزه زن و خانواده از مواد دوره پیش رو است.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان افزود: جایگاه راهبردی زن در خانواده،جایگاه خانواده در تمدن نوین اسلامی،حضور و فعالیت های اجتماعی زنان با موضوع زن،خانواده و رسانه و همچنین
مهارت های زندگی مشترک در خانواده مطلوب با محور همسرداری،روابط زن و مرد،فرزندآوری از مولفه‌های این دوره است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
برگزاری دوره آموزشی تعلیم و تربیت در گیلان برگزار شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا