آزادی زن در غرب، به معنای بردگی است/ حضرت فاطمه (س) الگوی بی بدیل در جهاد تبیین
1401/10/06 - 09:25
تاریخ و ساعت خبر:
143893
کد خبر:

آزادی زن در غرب، به معنای بردگی است/ حضرت فاطمه (س) الگوی بی بدیل در جهاد تبیین

یک کارشناس مذهبی گفت: حضرت فاطمه (س) تا آخرین لحظات عمرشان به درب خانه اصحاب می رفتند و واقعه غدیر را به یاران یادآوری می کردند و الگوی بی بدیل در جهاد تبیین بودند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - البرز : زهرا محسنی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" گفت: آزادی زن در غرب، به معنای بردگی است و اسلام با حفظ حجاب و حیا برای بانوان ارزش و منزلت قائل شد.
وی ادامه داد : حضرت فاطمه (س) الگوی بی بدیل برای بانوان و دختران جوان است.
محسنی با بیان اینکه چادر ارثیه حضرت زهرا(س) به تمامی بانوان است، افزود: غرب از بی بند و باری و بی حیایی ضربه خورده است و اکنون می خواهد زن مسلمان ایرانی را با این حربه بی حجابی به فساد کشیده و در نهایت بنیان خانواده را متزلزل کند.
این کارشناس تصریح کرد: خانواده در غرب به معنای واقعی کلمه وجود ندارد و دشمن از این مهم ضربه خورده است و اکنون می خواهد خانواده که مهمترین مولفه قدرت در کشور است را به نابودی بکشاند.
وی گفت: حضرت فاطمه (س) تا آخرین لحظات عمرشان به درب خانه اصحاب می رفتند و واقعه غدیر را به یاران یادآوری می کردند و الگوی بی بدیل در جهاد تبیین بودند.
محسنی ادامه داد: امروز امام زمان (عج) در سایه بی مهری و بی توجهی ما روز به روز غریب تر می شود و جهاد تبیین رسالت بانوان در عصر کنونی است.
این کارشناس افزود: بانوان با توجه به ویژگی های شخصیتی در عرصه جهاد تبیین موفق تر از آقایان هستند و باید راه حضرت فاطمه (س) را ادامه دهند.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه فرصت مغتنمی برای بیان ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه (س) به نسل جوان است و بانوان باید این راه را ادامه دهند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حضرت فاطمه (س)، جهاد تبیین، الگوی فاطمی، سبک زندگی فاطمی،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا