ادعای مبارزه با تروریسم با اقدام های خصمانه آمریکا سنخیتی ندارد !
1402/06/08 - 11:53
تاریخ و ساعت خبر:
173129
کد خبر:

ادعای مبارزه با تروریسم با اقدام های خصمانه آمریکا سنخیتی ندارد !

آمریکای در هر جای جهان که قدم گذاشته جز قتل، جنایت و آدم‌کشی کار دیگری نکرده ولی مدعی مبارزه با تروریسم است که این ادعا با اقدام‌های خصمانه آنها هیچ سنخیتی ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - به گزارش خبرنگار زنان نیوز:هشتم شهریور در ایران روز یاد آور واقعه ترور شماری از مسوولان نظام و منتخبان ملت ایران شهیدان رجایی و باهنر درسال ۱۳۶۰ میباشد که روز مبارزه با تروریسم نام گذاری شده است.
مرضیه جباری کارشناس سطح ۳حوزه علمیه با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم بیان کرد: آمریکای جنایتکار در هر جای جهان که قدم گذاشته جز قتل، جنایت و آدم‌کشی کار دیگری نکرده ولی مدعی مبارزه با تروریسم است که این ادعا با اقدام‌های خصمانه آنها هیچ سنخیتی ندارد.
جباری ادامه داد:در جمهوری اسلامی ایران، تروریسم به دلیل اینکه یکی از جدّی ترین و بلکه خطرناک ترین مظاهر تهدید برای صلح و امنیت بین المللی تلقی می شود؛ در همه اشکال و مظاهر آن، از سوی هر کسی، هر کجا و برای هر هدف و مقصودی که باشد محکوم است.
وی با گرامی‌داشت یاد شهیدان ترور افزود: ترورهای کور دهه شصت تاکنون ترور دانشمندان هسته‌ای، مردم بی‌گناهی که از سوی عوامل گروه‌های تکفیری و ریگی هزاران گروهک های دیگر که ترور شدند و ایجاد بزرگترین گروه تروریستی جهان با نام داعش برای نابودی جمهوری اسلامی ایران نقشه میکشیدن ، همه و همه گواه این مساله است.
جباری اظهار کرد:در مبارزه با تروریسم کشورهای منطقه هستند بایدنقش اصلی را بر عهده داشته باشند، چراکه هرچه نزدیکی جغرافیایی کشورها به مرکز اصلی فعالیت تروریست­ها بیشتر باشد، تهدید علیه آن کشور بیشتر وآن کشورها در مقابله با تروریسم نیزنقش مهم تری خواهد داشت‌.
جباری درپایان گفتگو اضافه کرد: امروز اما به لطف خدا امنیت ایران در سایه تلاش‌های نیروهای مختلف نظامی، انتظامی، امنیتی و جانفشانی رزمندگان جبهه مقاومت مهمترین دستاورد برای مردم و منطقه است و همه پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در سایه این امنیت حاصل شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز مبارزه با تروریسم، تروریسم آمریکایی، مقابله با تروریسم، جبهه مقاومت ، کشورهای منطقه
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا