فلسطین با تفکر بسیجی هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
1402/09/06 - 09:15
تاریخ و ساعت خبر:
176953
کد خبر:
کارشناس جبهه مقاومت در ساوه بیان کرد

فلسطین با تفکر بسیجی هیمنه پوشالی اسراییل را شکست

کارشناس جبهه مقاومت گفت: تفکر بسیجی فلسطینیان بود که ۸ هزار نفر را در طول یکسال برای این عملیات سازماندهی کرد اما کسی متوجه این امر نشد و آن‌ها از زمین و آسمان بر سر اشغالگران آوار شدند و به عمق مناطق اشغالی رفتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در همایش اقتدار بسیجیان ساوه در مصلی امام علی (ع) این شهر گفت: امروز شاهد شکستن شاخ صهیونیست در برابر حماس و تفکر بسیج هستیم زیرا رژیم صهیونیستی مجبور شد تن به آتش بس دهد بدون اینکه به اهدافش برسد.
وی ادامه داد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس مدافع امنیت، در دوران سازندگی در خدمت پیشرفت و توسعه و آبادانی و در مواقع بحران در خط مقدم یاور سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی بوده است.
فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بسیج که شکل‌گیری آن به فرمان حضرت امام (ره) بود، در واقع یک وحی الهی بود که با تشکیل آن اتفاقات بزرگ و مهمی در ایران رخ داد.
وی ادامه داد: امروز بسیج ما علاوه بر ارائه خدمات مختلف به مردم، خود را به دیواره‌های اسراییل رسانده است و اگر روزی اسرائیل در ایران ترور انجام می‌داد امروز به برکت وجود بسیج ما در خانه‌های آن‌ها هستیم.
اهوازیان با اشاره به اتفاقات غزه بیان کرد: کل مساحت شهر غزه ۳۶۵ کیلومتر مربع است که اسرائیل آن را به غزه غربی و شرقی تقسیم کرده است و حملات وحشیانه خود را در آنجا انجام می‌دهد. ولی غزه‌ای که ۷۰ سال است در محاصره کامل قرار دارد با تفکر بسیجی و حفر تونل‌های فراوان که به حدود هفتصد کیلومتر می‌رسد، این محاصره را شکست داده و به پیروزی قطعی خواهد رسید.
کارشناس جبهه مقاومت با بیان اینکه فلسطینی‌ها برای طوفان الاقصی یکسال برنامه‌ریزی کرده بودند، گفت: تفکر بسیجی فلسطینیان بود که ۸ هزار نفر را در طول یکسال برای این عملیات سازماندهی کرد اما کسی متوجه این امر نشد و آن‌ها از زمین و آسمان بر سر اشغالگران آوار شدند و به عمق مناطق اشغالی رفتند.
وی تأکید کرد: بی‌تردید ایثار و مقاومت و روحیه شهادت در میان مجاهدان فلسطینی که روز به روز شاهد گسترش هر چه بیشتر آن در میان آنان هستیم پیروزی این مردم مظلوم را به ثمر خواهد نشاند و خون شهدای فلسطین و ایثار مجاهدان آن، ظلم و تباهی اسراییل و قدرت‌های استکباری حامی آن را از بین خواهد برد.
اهوازیان با اشاره به انتخابات پیش روگفت: در آستانه انتخابات بالغ بر چهل و هشت هزار نفر ثبت نام کردند که تاکنون بی‌سابقه بوده است و نشان می‌دهد خفقان ایران دروغ است و یک نمایشی از دشمن است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: باید احتیاط نموده و در انتخابات به افراد متخصص و دوست دار انقلاب رای دهیم تا به کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند اجازه فرصت برای تصمیم‌گیری‌های انقلاب را ندهیم..
تفکر بسیجی باعث بیداری جهانی شد
علیرضا مهدی فرمانده ناحیه بسیج ساوه گفت: همه‌ی ما مدیون امامین انقلاب هستیم و با وقوع انقلاب اسلامی ما توانستیم با تفکر بسیجی و با تاسی از فرمایشات امام راحل به جایگاه واقعی خود برسیم.
مهدی بیان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت مستقر در نوار غزه، با طراحی و اجرای عملیاتی غافلگیرانه و عبور از دیوار حائل بین نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی، رژیم کودک کش اسراییل را در دنیا تحقیر کردند.
وی گفت: تفکر بسیجی باعث بیداری جهانی شد و این بیداری جهانی باعث شد که حرف اول را کدخدا‌ها نزنند و مزدوران بدانند حرف زور به جایی راه ندارد.
مهدی بیان کرد: : امروز تفکر ارزشمند بسیج موج عظیم بیداری اسلامی در جهان را به وجود آورده است و همچنین تفکر و‌اندیشه بسیج برگرفته از ارزش‌های متعالی دین مبین اسلام است و مهم‌ترین سد در مقابله با افکار انحرافی به شمار می‌رود.
فرمانده ناحیه بسیج ساوه با اشاره به نقش جهاد سازندگی بسیج در عرصه محرومیت زدایی عنوان کرد: جهاد سازندگی از جمله سازندگی‌های پس از پیروزی انقلاب است. این نهاد مردمی که در آغاز در مناطق روستایی و شهری با هدف رفع محرومیت این مناطق در گروه‌های کاملاً مردمی بوجود آمد، در مدت کوتاهی توانست خدمات مهدی گفت: ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی با توجه به هجمه‌های دشمنان در زمینه کم‌رنگ کردن اعتقادات و باور‌های اسلامی امری لازم است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارشناس جبهه مقاومت، ساوه، طوفان الاقصی،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا