دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب
1402/12/20 - 15:19
تاریخ و ساعت خبر:
191025
کد خبر:
به همت بسیج جامعه زنان لرستان برگزارشد

دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب

دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب با حضور جمعی از خواهران بسیجی استان در دهکده مقاومت سید الشهدا خرم آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران هدف از برگزاری این دوره را تقویت و تبیین هویت زن مسلمان انقلابی و همین طور هویت زن مسلمان خواند.
سپهوند به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ما به استناد فرمایش حضرت آقا در راستای روایتگری که فرمودند: بنده همییشه می گویم شما روایت کنید حقایق جامعه و کشور خودتان را و انقلابتان را اگر شما روایت نکنید دشمن روایت میکند و هر جور که دلش میخواهد توجیه میکند و دروغ می گوید با توجه به این مسئله روایتگری که بسیار مهمی است دوره آموزشی توسط جامعه زنان لرستان با موضوع تربیت روایان جایگاه و نقش زن دراسلام و مقایسه با غرب در اسفند ماه 1402 برگزار شد.
وی با بیان اینکه در جنگ روایت های امروز بر سر جایگاه زن، نیازمند روایت گری درست و به جا است خاطر نشان کرد: بانوان کشورمان ما الحمد الله از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه روایت گری برخوردار هستند تربیت و آموزش بانوان در این راستا لازم و اجرایی است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) استان لرستان با بیان اینکه دختران علاقمند به روایتگری در زمینه زن و خانواده در دوره تربیت راویتگری شرکت داشتند گفت: برای دوره تربیت راویان از استادان مجرب با ظرفیت استان استفاده شد.
مسئول بسیج جامعه زنان لرستان مخاطب شناسی، جنگ رسانه ای، زبان رسانه ای و هنری، چگونگی روایت گری موثر، جایگاه زن در اسلام و تمدن اسلامی، الگوهای زن موفق اسلامی، جایگاه زن در غرب و تمدن مادی، پاسخ به شبهات در حوزه جایگاه زن در اسلام و غرب و نیز ارائه عملی روایتگری را از جمله سرفصل های این دوره عنوان کرد.

سپهوند ادامه داد و گفت: این دوره که به مدت سه روز در دهکده مقاومت سید الشهدا خرم آباد برگزار شد پس از پایان یافتن دوره گواهی پایان دوره به متربیان ارائه شد.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه زنان لرستان، مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان، سپهوند، دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب، زنان پژوهشگری ، پژوهشگری حوزه زن ، زن در اسلام ، جایگاه زن در غرب
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا