عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن‌پرو
1402/12/28 - 10:45
تاریخ و ساعت خبر:
191228
کد خبر:

عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن‌پرو

در حالی که اپل امکان عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر ویژن پرو را بررسی می‌کند، نقشه‌ی راه این شرکت که توسط یکی از افشاگران در ایکس فاش شده نشان می‌دهد که غول فناوری به دنبال ورود به حوزه‌ی جدید عینک‌های هوشمند است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - ظاهراً اپل در کنار عینک هوشمند روی آیپد تاشدنی هم کار می‌کند و هر دو محصول احتمالاً سال ۲۰۲۷ عرضه خواهند شد. این شایعات با اظهارات قبلی مینگ‌چی‌ کوئو، تحلیلگر خوش‌سابقه‌ی اپل، مبنی‌بر عرضه‌ی آیپد تاشدنی با نمایشگر ۲۰٫۳ اینچی در سال ۲۰۲۷ مطابقت دارد.
اپل سودآوری را نسبت‌ به هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهد و اگر بازار به خوبی از چنین محصولاتی که توسط رقبا عرضه می‌شوند استقبال نکند، بعید است که این شرکت به دنبال عرضه‌ی آن‌ها باشد.
آیفون SE 4 و مک بوک با نمایشگر اولد محصولات دیگری هستند که احتمالاً به‌ترتیب در سال ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ عرضه خواهند شد.
قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از ۳٬۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های کوئو با عرضه‌ی آن در کشورهای دیگر فروش ویژن پرو تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۸۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.



اپل احتمالاً مدل ارزان‌تر ویژن پرو را در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد. از آن‌جایی که عینک‌های واقعیت مجازی باید بسیار سبک باشند، مهندسان اپل با چالش‌هایی مانند استفاده از باتری‌های کوچک‌تر مواجه خواهند بود. یکی از کارمندان اپل پیش‌تر اعلام کرد که این پروژه ناامیدکننده است، اما تنها برای راضی نگه‌داشتن تیم کوک پروژه را ادامه دادند.
یکی از سخت‌ترین چالش‌های توسعه‌ی عینک هوشمند اپل بهره‌گیری از تراشه‌ای است که قدرتی در سطح گوشی آیفون فعلی اما با یک‌دهم مصرف انرژی آن داشته باشد. کمی بعید به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۷ بتوانیم شاهد رونمایی از عینک هوشمند اپل باشیم.
خبرآنلاین
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اپل گوشی هوشمند اطلاعات
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا