چرا صهیونیست ها هر روز برای جنایت در غزه گستاخ تر می‌شوند؟/ نقش آمریکا در تعرض جنسی به زنان فلسطینی
1403/01/08 - 11:51
تاریخ و ساعت خبر:
191419
کد خبر:

چرا صهیونیست ها هر روز برای جنایت در غزه گستاخ تر می‌شوند؟/ نقش آمریکا در تعرض جنسی به زنان فلسطینی

جنایات صهیونیست ها با حمایت آمریکایی ها و کشورهای غربی چیزی نیست که در پس پرده بماند و آنقدر آشکار و مشمئز کننده است که آمریکا از افکارعمومی خود در برابر این جنایات ترسیده و ماحصل این واهمه را در قطعنامه اخیری که امریکایی ها بعد از 170 روز و بیش از 31 هزار شهید در غزه سرانجام پیش نویس آنرا وتو نکرد، می توان دید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - امیرحمزه نژاد : در دنیای امروز برای بسیاری سطح جنایات رژیم صهیونیستی تعجب برانگیز است. اخیرا شبکه الجزیره خبری هولناکی از تجاوز سربازان صهیونیست به زنان فلسطینی در بیمارستان شفا غزه منتشر کرد که حاوی روایت های بسیاری تلخی بود اما خیلی زود این خبر از خروجی این رسانه عربی که اخبار غزه را پوشش می دهد، برداشته شد. نکته اساسی که به سئوال اصلی اینکه چرا صهیونیست‌ها هر روز گستاخانه تر از گذشته در غزه به نسل کشی و جنایات فاجعه آمیز خود در این منطقه ادامه می دهد‌، نیز بر همین اساس استوار است. درواقع اسرائیل چند حامی مهم دارد که اگر کلیت غرب را در نظر بگیریم که شامل اروپا و آمریکا می شود، آمریکایی ها در این عرصه بسیاری از جنایات رژیم صهیونیستی را تطهیر کرده و از ان حمایت کرده اند. آخرین جنایت نیز تعرض و تجاوز جنسی به زنان فلسطینی در بیمارستان شفا بود که با جبر غربی ها از خروجی یک خبرگزاری رسمی که به جنایات این رژیم رسمیت می داد، برداشته شد.
به نظر می رسد برداشتن این خبر از روی خروجی شبکه الجزیره حاکی چند نکته است. اول اینکه صهیونیست ها سعی کردند با این کار نسبت به افزایش موج انزجار از خود که در دنیا حتی کشورهای غربی بسیار فزاینده شده است، جلوگیری کنند. از سوی دیگر این موضوع باعث خشم مسلمانان خصوصا در کشورهای عربی می شد که حکام عربی نیز نسبت به کم کاری خود در قبال غزه از این موضوع به شدت حذر می کنند. از سوی دیگر آمریکایی ها با این ترفند سعی کردند اخبار روزانه از جنایات صهیونیست ها را واهی و دروغ جلوه دهند. هر چند این اقدام اجباری غربی ها نافی جنایات صهیونیست ها نیست بلکه اخیرا سازمان ملل اخباری از تجاوزهای جنسی صهیونیست ها به زنان فلسطینی منتشر کرده است. در همین رابطه سازمان ملل گزارش کرده است که « ما به ویژه تحت تأثیر اطلاعاتی قرار گرفتیم که بر مبنای آنها زنان و دختران فلسطینی زندانی شده در معرض انواع تعرض های جنسی مانند برهنه و تفتیش بدنی شدن توسط افسران مرد ارتش اسرائیل بوده اند.»
این گزارش می‌افزاید: «این زنان فلسطینی «به شدت کتک خورده، تحقیر شده، از کمک های پزشکی محروم بوده، برهنه شده و عکس هایشان در وضعیتی ناهنجار گرفته شده و بعد، این عکس ها در میان سربازان پخش شده است».
اخبار همچنین از شهید و مفقود شدن 35 هزار و 775 فلسطینی از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه حکایت دارد. اوضاع جنایات صهیونیست ها در غزه از کشتار کودکان و تجاوز به زنان و آوارگی و گرسنگی مردم این منطقه آنقدر سیاه است که حتی آمریکا نتوانست قطعنامه آخر برای اعلام آتش بس در غزه را وتو کند و مجبور شد که به این قطعنامه رای ممتنع و خنثی دهد. این درحالی بود که نتایاهو پیش از این موضوع آمریکایی ها را تهدید کرده بود که از سفر هیات صهیونیستی به این کشور جلوگیری می‌کند.
سطح تجاوزات و تعرضات صهیونیست‌ها درغزه به زنان فلسطینی آنقدر آشکار است که تصاویری شنیع از خباثت‌های سربازان صهیونیستی که نشان می‌داد آن‌ها با لباس‌های زنان فلسطینی در خیابان های غزه گشت می زنند و این لباس ها را بر خودروهای جنگی خود برای هتک حرمت و تحقیر فلسطینی‌ها آویزان می‌کنند، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
در این راستا، حتی سازمان ملل از دریافت اطلاعات مستدل و معتبری از هتک حرمت زنان فلسطینی در غزه به دست آورده است. اما اینکه آمریکایی ها به زور سعی دارند این موارد را پنهان کنند به خوبی نشان می دهد که همه این جنایت ها با اتکا و حمایت ایالات متحده اتفاق افتاده است و صهیونیست ها نیز با گرفتن چراغ سبز کاخ سفید است که این گونه گستاخانه در حال جنایت در غزه هستند. این درحالی است که اوضاع در شبکه های اجتماعی امریکایی ها آنقدر بر ضد صهیونیست هاست که آمریکایی ها تصمیم گرفته اند که این شبکه های اجتماعی از جمله تیک تاک را فیلتر کنند.
با این اوصاف جنایات صهیونیست ها با حمایت آمریکایی ها و کشورهای غربی چیزی نیست که در پس پرده بماند و آنقدر آشکار و مشمئز کننده است که آمریکا از افکارعمومی خود در برابر این جنایات ترسیده و ماحصل این واهمه را در قطعنامه اخیری که امریکایی ها بعد از 170 روز و بیش از 31 هزار شهید در غزه سرانجام پیش نویس آنرا وتو نکرد، می توان دید. هر چند که این وتو نکردن نیز از مسئولیت سیاسی و اخلاقی آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی نمی کاهد بلکه نشان می دهد که آمریکایی ها در این حوزه چقدر می توانستند از فاجعه انسانی درغزه جلوگیری کنند اما با همدستی با صهیونیست ها در این راستا در یک نسل کشی آشکار سهیم شدند. نسل کشی که در خود آمریکا آنقدر انزجار ایجاد کرده که در کشورهای غربی و آمریکا روزانه شاهد اعتراضات خیابانی مردم به این موضوع هستیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صهیونیست ، جنایات صهیونیست ها، غزه ، تعرض به زنان فلسطینی،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا