همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود
1403/01/09 - 10:10
تاریخ و ساعت خبر:
191434
کد خبر:

همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود

در حالی که اپل ممکن است در حال گفتگو با گوگل برای استفاده از هوش مصنوعی جمینی این شرکت برای نسخه‌های آتی iOS باشد، در چین، جایی که خدمات گوگل ممنوع است، این برنامه قابل اجرا نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - به نقل از جی اس ام آرنا، بنابراین، یک بازیگر محلی پاسخ به این موضوع است و به نظر می‌رسد که اپل آن را در بایدو که به طور مداوم به عنوان «گوگل چین» نامیده می‌شود، پیدا کرده است.
خبر‌های امروز از چین نشان می‌دهد که بایدو قرار است خدمات هوش مصنوعی را به آخرین دستگاه‌های اپل - فقط در چین - ارائه دهد. بایدو به عنوان تامین‌کننده هوش مصنوعی تولیدی اپل در این کشور خواهد بود و شروع با انتشار آتی iOS ۱۸ در این پاییز شکل می‌گیرد.
گفته می‌شود اپل پیش از آنکه تصمیم به انتخاب بایدو بگیرد، این همکاری را با علی‌بابا و یک شرکت چینی دیگر که مدل‌های بزرگ زبانی (LLMs) ارائه می‌دهد، مورد بحث قرار داده است.
در چین، هر مدل زبانی بزرگ باید پیش از راه‌اندازی برای عموم مردم، توسط ناظران تایید شود و Ernie Bot بایدو یکی از بیش از ۴۰ مدلی است که تاکنون چراغ سبز گرفته‌اند.
این امر به عنوان یک تاییدیه بزرگ برای بایدو و Ernie Bot آن در چین تلقی می‌شود و تحلیلگران می‌گویند این یک «کمپین برندینگ عالی» برای غول چینی خواهد بود. سرعت بایدو در بهره‌برداری از این بات فراتر از انتظارات تحلیلگران بوده است.
رابین لی، مدیرعامل بایدو، گفته است که کسب‌وکار هوش مصنوعی شرکت احتمالاً امسال یکی از اصلی‌ترین درآمد‌ها خواهد بود؛ درآمدی که انتظار می‌رود به شدت افزایش یابد و قطعاً همکاری با اپل نقش مهمی در این امر ایفا خواهد کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پبام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گوشی اپل ، هوش مصنوعی اطلاعات
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا