نور السماء محفلی قرآنی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان
1403/01/22 - 10:17
تاریخ و ساعت خبر:
191930
کد خبر:

نور السماء محفلی قرآنی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان

نورالسماء محفلی قرآنی در یکی از مساجد شهر بوشهر است که در ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی زیاد و متنوعی با هدف تربیت فرزندان منتظر در عصر انتظار انجام داده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - بوشهر : تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن فرصت ارزشمندی دست داد تا مادران فارغ از دغدغه مدرسه فرزندانشان با آن ها در برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان شرکت کنند.
در جای جای استان بوشهر برنامه های متنوع قرآنی اجرا شد، به سراغ یکی از این برنامه های قرآنی رفتیم. در ادامه گزارش خبرنگار زنان نیوز در بوشهر را می خوانید:
فاطمه جاویدی از فعالین قرآنی و مربی نورالسماء دختران مسجد قرآن شهرستان بوشهر است که فعالیت خود را از سال1394 با دعوت از چند مربی قرآنی شروع کرد و به برکت قرآن و مشکلاتی که در شروع کار وجود داشت، امروز با استقبال خانواده ها و حضور کودکان و نوجوانان، این محفل قرآنی پرشورتر از همیشه برگزار می شود.
این برنامه دردهه محرم، پنج شنبه هر هفته و ماه مبارک رمضان به مدت 2 ساعت برای دختران رده سنی 4 تا 12 سال در مسجد قرآن برگزار می شود.
هدف از اجرای محفل قرآنی نور السماء در ماه مبارک رمضان تربیت فرزندان آخرالزمانی و شناخت آن ها با امام زمان است که در این راستا برنامه های متنوعی چون؛ ترتیل خوانی، تجوید، داستان های قرآنی، امام شناسی، نماز و روزه ، سفره افطار و بازهای متنوع اجرا می شود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بونشهر، برنامه های قرآنی ، محافل قرآنی ، محفل قرآنی نورالسما، تربیت کودکان منتظر ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا