همایش اقتصاد مردمی و آموزش کسب و کار+ عکس
1403/02/06 - 20:50
تاریخ و ساعت خبر:
192536
کد خبر:
با حضور فعالان اقتصادی بسیجی اصفهان برگزار شد؛

همایش اقتصاد مردمی و آموزش کسب و کار+ عکس

همایش اقتصاد مردمی و آموزش کسب و کار جهت ارائه مشاوره به کارآفرینان خانم در مرکز فرهنگی شهدای درچه از توابع استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از اصفهان، این روزها که بخشی از شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب به مشارکت مردمی اشاره دارد؛ سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان نیز با دعوت از رابطین کارآفرین و فدک این سازمان و همچنین تعدادی از تولیدکنندگان؛ همایشی به رنگ اقتصاد فعال در دستان بانوان بسیجی اصفهانی برگزار کرد.
زنان فعالی که یک تنه به میدان تولید آمده بودند و حتی در وسعت کم ولی با عشق برای آبادی وطن و خانواده خود تلاش می کردند و حالا باید محصول تلاششان را برای بازدید همگان به نمایش بگذارند.
غرفه های رنگارنگی که حکایت از کار و تلاش داشت و طراوتی که حاصل امید و هدف بزرگی بود که در سر تولیدکنندگان عبور میکرد تا بتوانند حداقل گامی در توسعه اقتصادی کشور بردارند.
در این همایش دکتر میرصالح پور از مشاورین و متخصصین اقتصاد مردمی حضور و در مورد تشکیل زنجیره ارزش و شناسایی قطب های تولیدی و ظرفیت های هر منطقه و ایجاد سرخوشه در چهار عرصه پوشاک، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، فرش بافی و ... صحبت کردند.
دکتر قربانی استاد کارآفرینی بسیج جامعه زنان استان در این جلسه به طرح های تخصصی از جمله طرح فدک و فعال کردن مراکز کارآفرینی در سطح رده های خواهر بسیج صحبت کردند.
در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی با حضور تولیدکنندگان خواهر برگزار و مهمانان ویژه از غرفه ها بازدید کردند.





انتهای پیام / زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش اقتصاد مردمی و آموزش کسب و کار ، سازمان بسیج جامعه زنان کشور ،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا