همسر شهید منتظر قائم: طوفان شن نشان داد که دست یاری گر الهی بر سر ایران است / دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است
1403/02/06 - 20:56
تاریخ و ساعت خبر:
192540
کد خبر:

همسر شهید منتظر قائم: طوفان شن نشان داد که دست یاری گر الهی بر سر ایران است / دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است

همسر شهید محمد منتظر القائم گفت : شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - صدیقه مدرس همسر شهید محمد منتظرقائم تنها شهید واقعه صحرای طبس درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار زنان نیوز به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.
این عملیات که پنجه عقاب نام داشت توطئه ای از جانب استکبار جهانی بود که به امرخدا ،شن های مامور آن را خنثی نموده و موجبات مصون ماندن ایران عزیز را از آسیب دشمن فراهم آورد‌.
مدرس با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است؛ این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را از آن رژیم صهیونیستی کرد.

همسر شهید محمد منتظر قائم با اشاره به فعالیت های سیاسی همسرشان افزودند: درکنارهمسرم وباهم به کارهای سیاسی می پرداختیم. مثلا اوایل انقلاب درتهران ضدانقلاب مارادستگیرکرده وسٶالاتی ازماپرسیدند ،امابعدماراآزادکردند.
وی افزود :قتل عام مردم تهران در 17 شهریور، در میدان ژاله (شهدا)، یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می آید. کشتار بیرحمانه مردم در آن روز تجلی واقعی رژیمی بود که سعی می کرد با فریبکاری از خود چهره ای صلح دوست، آزادی خواه و مخالف با مفاسد بسازد. درآن جمعه ی خونین که همراه با همسرم در تظاهرات شرکت کرده بودم، شاهد قتل عام حاضران بودم. ‌‌
مدرس، ساده زیستی و ساده‌پوشی را از ویژگی‌های بارز شهید عنوان کرد و بااشاره به وظیفه شناسی ایشان اظهار داشت: در سال ۱۳۵۵ با شهید منتظر قائم ازدواج کردم و تنها سه سال زندگی مشترک با این شهید والامقام داشتم که در طول این سه سال هرگز نه غذای آن‌چنانی داشت و نه لباس آن‌چنانی؛ولی درعین حال به کارشان بسیار تعهد داشتند و بی خوابی های شبانه از ایشان مردی مقاوم ساخته بود.
همسر شهید محمد منتظر قائم در پایان، خطاب به نسل جوان امروز ، از آنان خواستند که رهرو راه شهیدان بوده و در مسیر زندگی آنها گام بردارند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همسر شهید منتظر القائم، صدیقه مدرس ، واقعه صحرای طبس، شکست آمریکا ، وعده صادق ، نابودی اسرائیل
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا