نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
1403/02/08 - 20:52
تاریخ و ساعت خبر:
192613
کد خبر:

نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است

خواننده شناخته شده تصنیف مردان خدا با اشاره به ضرورت فرزندآوری برای آینده جامعه گفت: نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت؛ سید جلال الدین محمدیان خواننده شناخته شده تصنیف مردان خدا از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت و عنوان کرد: امر مشخصی است که نسل های ما پیر می شوند و نسل ها باید تازه و پویا شوند، هر کس به اندازه سطح درکش باید این را بپذیرد که جامعه نیاز به نیروی جوان و پویا دارد.
وی با بیان اینکه این مساله را دولت باید با سیاست های جدید تشویقی برای مردم جدی بگیرد و همین جایزه و رویکردهایی از این دست می توانند اثرگذار باشد، اظهارداشت: جوانی که به لحاظ مالی و اقتصادی شرایط معمولی داشته باشد و بتواند هزینه یک یا چند فرزند را بدهد، قطعا از فرزندآوری روی گردان نیست، چراکه فرزندآوری یک امر ذاتی و سرشتی است.
محمدیان با تاکید بر اینکه صحبت هنرمندان با موضوع فرزندآوری در تشویق جامعه برای این امر اثرگذار است، گفت: هنرمند هم لازم است دراین عرصه به میدان بیاید و اظهار نظر کند، من با این سیاست موافق هستم و آن را اعلام می کنم؛ سایر هنرمندان به عنوان اشخاص آگاه و الگو باید اظهارنظر کنند، تا تشویقی برای جامعه باشد و برای ازدیاد نسل پیشگام شوند.
دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار «سهم من از جوانی ایران» برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سید جلال الدین محمدیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ستاد ملی جمعیت، سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا