جهادتبیین باطل السحر صهیونیسم است/با موضوع غزه تفکر مقاومت جهانی شد
1403/02/17 - 08:35
تاریخ و ساعت خبر:
192965
کد خبر:
مسئول قرارگاه جهاد تبیین سپاه:

جهادتبیین باطل السحر صهیونیسم است/با موضوع غزه تفکر مقاومت جهانی شد

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سپاه گفت: با موضوع فلسطین چهره‌ یهود برای همگان روشن شد و این آغاز حرکت ظهور است همانطور که جهاد تبیین باطل السحر صهیونیسم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ عظیم ابراهیم پور در همایش عقیدتی سیاسی که در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد؛ گفت: جبهه حق انسان و جبهه باطل هابیل و قابیل است، قابیل اولین نفر لشکر انسی شیطان است، شیطان هم لشگر جنی و انسی دارد، در آخر الزمان لشگر جنی و انسی شیطان هر دو با هم مبارزه می‌کنند، وقتی با لشگر انسی شیطان مبارزه می‌کنید لشگرجنی نیز با انسان‌ها مبارزه می‌کند.
ابراهیم‌پور به تشریح ۱۱ عملیات دشمن برای ایجاد فتنه در ایران پرداخت و افزود: عملیات شماره یک این بود که اغتشاشگران به کف خیابان بیایند و یگان‌های پنج نفره شهر‌ها را به آشوب بکشند. عملیات شماره دو ؛ همزمان ۱۷ هزار کومله دموکرات به چهار شهر راهبردی کردستان شامل سقز، بانه، اشنویه و مریوان حمله نظامی کنند که این هم خنثی شد. عملیات شماره سه قیام مسلحانه جبهه خلق عرب بود تا در جنوب غرب کشور درگیری مسلحانه رخ دهد و این هم خنثی شد.
مسئول قرارگاه جهاد تبین سپاه گفت: حکومت امام زمان (عج) آغازحکومت بشری است و در آن زمان فقط شهدا اجازه رجعت دارند و می‌توانند آن زمان را ببینند.
وی تصریح کرد: هم اکنون شبکه‌های ماهواره‌ای برای تغییر سبک زندگی ایرانیان اقدام به ساخت سریال‌هایی در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ قسمت می‌کنند و حرام خواری و حرام زادگی را عادی‌سازی می‌کنند و سریال‌ها ایرانی که توسط کشور ساخته می‌شود در لایه‌های چهارم و پنجم حرام خواری و حرام زادگی را عادی‌سازی می‌کنند.
عظیم پور گفت: پشت پرده سریال‌های خانگی که در کشور ساخته می‌شود یک لایه‌اش به ۱۳ سفارت خانه اروپایی مقیم تهران بر می‌گردد که پشت پرده پشتیبانی فتنه ۸۸، ۱۴۰۱، ۹۸ همین ۱۳ سفارت خانه اروپایی بوده‌اند.
وی با اشاره به نقش مربیان عقیدتی گفت: باید به عنوان افسران جهاد تبیین مقام معظم رهبری اطلاعات خود را در مورد پشت صحنه این سریال‌های خانگی بالا ببریم.
تحلیل‌گر سیاسی گفت: جبهه حق و باطل بعد از انقلاب اسلام ناب و ‌یهود است، رژیم صهیونیستی یگان عملیاتی‌یهود در غرب آسیاست.
مسئول قرارگاه جهاد تبین سپاه گفت: دو مکتب اسلام و‌ یهود مقابل هم هستند که برای مدیریت جهان برنامه دارند، در دنیا دو مکتب برای مدیریت جهان برنامه دارد یک مکتب حق انقلاب اسلامی و دیگری‌یهود، که البته شیعه برای مدیریت جهان به شدت به وحدت شیعه و سنی احتیاج دارد و این وحدت یک حرکت استراتژیک است.
وی بیان کرد: مبارزه ما با استکبار یک نبرد جهانی است، بعد از انقلاب‌یهودیان از ترس اینکه انقلاب اسلامی جهانی
نشود ۵۲ کودتا در ایران راه انداختند. ۱۷۰۰۰شهید ترور، بمب و انفجار و غیره ۸ سال جنگ با ۳۶کشور که از ۱۹ کشور اسیر داشتیم و زمانی که دیدند نقشه‌هایشان اثر نگذاشت و رو به زر و زور و تزویر آوردند.
ابراهیم‌پور ادامه داد: دشمنان تصمیم گرفتند با اجرای لیبرالیسم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در نهایت نظام اسلامی ایران را نابود کنند.
مسئول قرارگاه جهاد تبین سپاه عنوان کرد: با موضوع غزه تفکر مقاومت جهانی شد و شورش۳۴۰ دانشگاه جهان علیه جریان‌یهود اتفاق می‌افتد و سرعت تشکیل نظم نوین جهانی به شدت افزایش می‌یابد.
ابراهیم پور در ادامه گفت: قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج است، یعنی‌یهود با تمام شبکه‌ها کاری کرده است که چهره واقعی‌اش برای دنیا مخفی بماند: با موضوع فلسطین چهره‌یهود برای همگان روشن شد و این آغاز حرکت ظهور است همانطور که جهاد تبیین باطل السحرصهیونیسم است.
با طوفان الاقصی‌یهود ضربه فنی شد
مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور به عملیات طوفان الاقصی نیز اشاره و بیان کرد: آمریکا قصد داشت جاده ابریشم را به‌جای ایران از سرزمین‌های اشغالی فلسطین عبور دهد و از این رو صلح ابراهیم مطرح شد تا کشور‌ها با صهیونیست‌ها صلح کنند که عملیات غزه این دو مورد را زمین زد و فلسطین را بالا کشید و بر این اساس، عملیات طوفان الاقصی در بهترین زمان و شرایط اجرا شد.
ابراهیم پور عنوان کرد: اگر قرار است جنگ منطقه‌ای رخ دهند دشمنان باید قدرت آفندی و پدافندی ایران را ارزیابی کنند، کنسلوگری ایران را مستقیم زدند که ببیند پاسخ مستقیم ما چگونه است و می‌خواستند ببیند آیا پاسخ می‌دهیم یا نه؟ دشمن برای اینکه قدرت آفندی ما را خنثی کنند بزرگترین قدرت پدافندی دنیا اجرا شد، یعنی ۲۸ کشور قدرت ماهواره‌ای و رادار‌هایشان را به کار انداخت و ۸ کشور پدافند عملیاتی را روی کار آوردند.
مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در خصوص توان قدرت آفندی ایران گفت: قدرت آفندی ایران ۸ لایه دارد ما در این حمله آفند ۱ تا ۳ را به کار‌گیری کردیم و سه لایه اخر ما تخصصی است که هنوز رونمایی نشده است و لذا در آفند ۳۰۰ پهپاد و موشک معمولی را به کار بردیم و با همین‌ها هیمنه دشمن شکسته شد و نتوانستند قدرت آفندی ایران را شناسایی کنند و آبرویشان رفت.
خبرنگار: آسیه ولدخانی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جهاد تبیین، صهیونیسم، غزه،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا