زنان سنگرسازان توانمند در برابر جنگ شناختی دشمن هستند
1403/02/21 - 13:14
تاریخ و ساعت خبر:
193100
کد خبر:

زنان سنگرسازان توانمند در برابر جنگ شناختی دشمن هستند

دکتر خزعلی گفت: تلاش دشمنان این است که هویت را از زنان مسلمان بگیرند، مسائل جنسیتی مطرح در دنیا هویت زنان و خانواده را مورد هجمه قرار داده است و شما زنان سنگرسازان این عرصه هستید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - دکتر انسیه خزعلی، امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه در روز دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به قم، با حضور در مرکز امور طلاب و خانواده جامعه المصطفی، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، اظهار کرد: امروز در جنگ شناختی با عنوان جنگ نرم قراردادیم و نیازمند مجاهدت هستیم، وظیفه بانوان و کسانی که محور خانواده هستند و می‌توانند تاثیر مستقیم در پیروزی در این جنگ داشته باشند، مضاعف است.
وی ادامه داد: امروز در عرصه جنگ نرم زنان هم مورد هجمه هستند و هم توانمند هستند که با این هجمات مقابله کنند.
دکتر خزعلی یادآور شد: تلاش دشمنان این است که هویت را از زنان مسلمان بگیرند، مسائل جنسیتی مطرح در دنیا هویت زنان و خانواده را مورد هجمه قرار داده است و شما زنان سنگرسازان این عرصه هستید.
وی ادامه داد: در جایی که استکبار تلاش می کند انسانیت را با نسل کشی در غزه از بین ببرد این شما هستید که با ابزار رسانه دفاع می کنید.
وی تصریح کرد: امروز سلاح رسانه توانسته در دنیا تاثیر گذار باشد، استکبار جهانی سلاح رسانه را مجهز کرده بودند که بر دنیا مسلط شوند و افکار خود را بر دنیا تحمیل کنند اما امروز با استفاده از سلاح خودشان نقشه های آنان نقش بر آب شده است.
وی یادآور شد: امروز می بینیم در دانشگاه های آمریکا طوفان الاقصی چه می کند، امروز سلاح رسانه در دست همه ملت های بیدار است.
دکتر خزعلی بیان کرد: شرایط جهانی ایجاب می‌کند در هر جایی که هستیم و با هر ملیت و دینی از انسانیت دفاع کنیم این امر زمینه را فراهم و جهان را برای پذیرش منجی عالم بشریت آماده می کند.
وی عنوان کرد: زنان باید در سنگر جنگ نرم مقاومت کنند و امیدواریم این نشست ها مقدمه ای برای روشنگری و تعامل در مسیر حرکت انقلاب فرهنگی و دفاع از نهاد خانواده باشد.
معاون رئیس‌جمهور بیان کرد: در هر کشوری بایدجمعیت های حمایت از خانواده تشکیل شود تا انحرافات، نهاد خانواده را از مسیر خود خارج نکند؛ اگر ایستادگی مومنین نباشد؛ جامعه از نظر معنویت و از درون تهی خواهد شد.
در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین قاضوی رئیس مرکز امور خانواده جامعه المصطفی، ضمن خیر مقدم به معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور، و گرامیداشت دهه کرامت، گفت: جامعه اسلامی جامعه ای است که توسط زنان به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می کند؛ بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری جامعه اسلامی بدون بهره‌مندی از نهال خانواده سالم اصلا امکان ندارد، پیشرفت کند.
قاضوی اضافه کرد: به ۱۴ هزار نفر از همسران طلاب که اکثر آنان خودشان طلبه هستند و منشا نشر معارف قرآنی و مکتب اهل بیت به سراسر دنیا هستند خدمات ارائه می کنیم.
قاضوی اظهار کرد: امروز در خدمت بانوانی هستیم که بسیاری از آن ها در نقش استاد و مربی در مراکز ما مشغول فعالیت هستند.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دکتر انسیه خزعلی طوفان الاقصی امور زنان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا