کنایه سریال تاج و تخت به رابطه ملکه انگلیس با مردی دیگر
1398/08/27 - 11:46
تاریخ و ساعت خبر:
36446
کد خبر:

کنایه سریال تاج و تخت به رابطه ملکه انگلیس با مردی دیگر

یکی از داستان‌های فصل سوم سریال حاکی از آن است که ملکه با مدیر مسابقات اسب‌دوانی خویش، رابطه‌ داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - به نقل از ایندیپندنت فارسی، دیکی آربیتر، سخنگوی مطبوعاتی سابق ملکه، سریال «تاج» (The Crown) را به این خاطر که می‌گوید ملکه با شخصی دیگر رابطه خارج از روابط زناشویی داشته، محکوم کرد و گفت: «این ادعایی کاملا بی‌اساس است.»
او به تایمز گفت: «ملکه آخرین شخص روی کره زمین است که بخواهد حتی به مرد دیگری جز همسر خود نگاه کند. این ادعا نه تنها مسخره است، بلکه شایعه‌ای بیش نیست که دهه‌هاست بر زبان‌ها می‌چرخد و به هیچ وجه بهره‌ای از واقعیت نبرده‌اند.»
یکی از داستان‌های فصل سوم سریال حاکی از آن است که ملکه احتمالا با لرد پورچستر، مدیر مسابقات اسب‌دوانی خویش، رابطه‌ داشته است.
در فصل جدید این سریال محبوب نتفلیکس، ملکه که توسط اولیویا کولمن بازی شده است، در رابطه‌ای عاشقانه با لرد دیده می‌شود و او را با مهر و علاقه «پورچی» خطاب می‌کند.
فصل سوم سریال تاج در تاریخ ۱۷ نوامبر در نتفلیکس منتشر خواهد شد.
در یکی از قسمت‌های فصل سوم، این زوج یک ماه را در کنار هم و به دیدار از اصطبل اسب در فرانسه و امریکا می‌گذرانند. شاهزاده فیلیپ که نقش وی توسط توبیاس منزیز ایفا می‌شود، به این رابطه مشکوک است و وقتی ملکه به کاخ باکینگهام باز می‌گردد، مورد بازجویی وی قرار می‌گیرد.
به گزارش رسانه ها ملکه تا زمان مرگ لرد پورچستر در سال ۲۰۰۱ با او رابطه‌ای نزدیک و دوستانه داشت.
آقای آربیتر از این نکته اظهار نگرانی کرد که بینندگان، تمام اظهارات نویسنده سریال تاج، پیتر مورگان، را به عنوان «نسخه صحیح و مقدس» در نظر خواهند گرفت.

آنچه اکنون بر سر زبان هاست و رسانه ها تائید می کنند اشاره به رابطه این دو دارد.
این سریال اخیرا توسط عکاس سطلنتی نیز به خاطر یکی دیگر از داستان‌های آن مورد انتقاد قرار گرفته بود؛ داستانی درباره شاهزاده چارلز و کامیلا که به گفته او «می‌تواند بسیار مخرب باشد.»
ولی به قول مثل معروف تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها.
از سوی دیگر دیکی آربیتر، سخنگوی مطبوعاتی سابق ملکه، چنان از وفاداری ملکه دفاع می کند که انگار فراموش کرده اند در اثر سیاست های فرهنگی غرب امروزه سخن گفتن از وفاداری بویژه در زندگی زناشویی امری مسخره و نشانه عقب ماندگی تلقی می شود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سریال تاج و تخت، رابطه های خاص ملکه انگیس،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا