وزیر آموزش و پرورش: جریان آموزشی ادامه دارد
1398/12/11 - 17:00
تاریخ و ساعت خبر:
38705
کد خبر:

وزیر آموزش و پرورش: جریان آموزشی ادامه دارد

حاجی میرزایی گفت: با شرایطی که در حال حاضرداریم حدود ۷۰ تا ۸۵ درصد از زمان سال تحصیلی سپری شده و مابقی آن را امیدواریم با همکاری صدا و سیما و خلاقیتی که استان‌ها به خرج داده‌اند این روز‌ها را به اتمام برسانیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - وزیر آموزش و پرورش از افزایش برنامه‌های آموزشی تلویزیونی به ۱۴ نوبت خبر داد.
«محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش درباره ادامه اقدامات و برنامه‌های آموزش و پرورش برای آموزش مجازی گفت: ما هر روز را با جلساتی آغاز می‌کنیم که درباره مرور وضعیت آموزشی است. همه تلاش ما این است که جریان آموزش استمرار پیدا کند، برای این کار از دیروز شبکه آموزش به کمک آمد و ۱۰ نوبت آموزش در پایه‌های اول و دوم ابتدایی، اول و دوم متوسطه، فنی و حرفه‌ای و کاردانش را پیش بینی و پخش می‌کند که اکنون این ۱۰ نوبت به ۱۴ نوبت رسیده است.
وی ادامه داد: این آموزش‌ها در تمام هفت روز هفته جریان دارد اما همچنان به نظر می‌رسد که با توجه به استقبال خوب از سوی دانش آموزان به عمل آمده ما نیازمند این هستیم که این فرصت را افزایش دهیم از این رو با رییس صدا وسیما گفت‌وگو کردیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های دیگر شبکه آموزش ودیگر شبکه‌ها برای توسعه فرصت آموزشی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: خودمان امکان امنی را در بستر اینترنت فراهم کردیم تا با همراهی اپراتورهای موجود در کشور فضایی در اختیار ما قرار گیردد که ما یک شبکه اجتماعی تحت عنوان شبکه اجتماعی دانش‌آموزان یا «شاد» ایجاد کنیم تا ارتباط بین معلم و دانش آموزان را گسترش دهد و معلمان می‌توانند متون درسی را در آنجا به اشتراک بگذارند و اطمنیان حاصل کنند که دانش‌آموزان متون درسی را دریافت می‌کنند
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما با انجمن اولیا و مربیان گفت‌وگو کردیم تا از ظرفیت ۱۰ هزار مدرس و ۳۷۰ مرکز مشاوره به خانواده ها کمک کند. همچنین برای معاونین آموزشی مامورانی اتخاذ کردیم که مشارکت موثر مدیران و معلمان موجب نظارت و اشراف هرچه بیشتر به آموزش باشد.
حاجی میرزایی گفت: با شرایطی که در حال حاضرداریم حدود ۷۰ تا ۸۵ درصد از زمان سال تحصیلی سپری شده و مابقی آن را امیدواریم با همکاری صدا و سیما و خلاقیتی که استان‌ها به خرج داده‌اند این روزها را به اتمام برسانیم.
ایلنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدرسه ، کرونا ، ویروس
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا