اقدامات گروه های  جهادی خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در عید غدیر
1399/05/21 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
92430
کد خبر:
طنین یاس گزارش می دهد،

اقدامات گروه های جهادی خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در عید غدیر

مسئول کمیته ی خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد اطعام علوی، خرید و توزیع دویست و ده کیلو میوه ، تکریم سادات گروه های جهادی و خادمین شهدا، طرح کودکان در شاد ترین روز خدا( مخصوص کودکان محروم و حاشیه نشین)، خرید و توزیع پوشاک کودکان و بزرگسال، برگزاری پویش و مسابقات مجازی و ...را از برنامه های فرهنگی این کمیته در روزهای اخیر برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - کهگیلویه و بویراحمد - فاطمه یوسفی،مسئول کمیته ی خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت های گروه جهادی خادمین شهدای خواهر این استان برای گرامیداشت عید بزرگ غدیر و شادی در بهترین روز خدا در دو فضای مجازی و حقیقی هشت فعالیت‌ در عرصه های مختلف را با پتانسیل خادمین شهدا پرداخت.

وی با بیان این که امسال بیماری کرونا روال عادی برنامه‌ها را تغییر داده ضمن پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس و علیرغم محدودیت‌ ها و ممنوعیت هایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص حضور دسته جمعی در جشن ها و مراسمات اعلام کرده بود، گروه های جهادی خادمین شهدا ضمن رعایت پروتکل بهداشتی برنامه های متنوعی را برای عید بزرگ غدیر تدارک دیدند.


یوسفی در تشریح شمه ای از برنامه های گروه های جهادی خادمین شهدا در عید غدیر خم مواردی از جمله برنامه های گروه های جهادی خادمین شهدا ی خواهر در روز عید غدیر اطعام علوی، خرید و توزیع دویست و ده کیلو میوه ، تکریم سادات گروه های جهادی و خادمین شهدا، طرح کودکان در شاد ترین روز خدا( مخصوص کودکان محروم و حاشیه نشین)، خرید و توزیع پوشاک کودکان و بزرگسال، برگزاری پویش و مسابقات مجازی و ...را اولویت های اجرایی در این عید بزرگ بیان کردند.



مسئول کمیته ی خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح برخی از برنامه های انجام گرفته شده افزود: طرح کودکان در شاد ترین روز خدا شامل پک ویژه کودک حاوی کتاب قصه، اسباب بازی پازل، مداد، خوراکی های خوشمزه با طراحی های کودکانه به گونه ای که قابل فهم و القاکننده مفهوم شادی برای کودکان باشد تدارک دیده شده بود.


یوسفی در ادامه بیان کرد: در طرح اطعام علوی 230 پرس غذای گرم با رعایت پروتکل بهداشتی تهیه و همچنین دویست و ده کیلو میوه خریداری و در مناطق محروم روستایی و شهری توزیع گردید.



وی با بیان اینکه "این اطعام با هدف احیای سنت حسنه در روز عید غدیر انجام گرفت " گفت: این امر به نوعی لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری برای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه بود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه دیگری با نام طرح تکریم سادات انجام شد، که خادمین شهدا به دیدار سادات گروه های فعال جهادی و زوج های خادم الشهدا رفتند و از این عزیزان، تقدیر و تشکر کردند.

مسئول خادمین شهدای خواهر استان در خصوص اجرای پویش و مسابقات مجازی غدیری، گفت: دو مسابقه تحت عنوان کودک غدیری من و نقاشی با محوریت سبک زندگی امام علی «ع» و یک پویش(جشن بزرگ ولایت در خانه شما) برگزار شد و مهلت ارسال آثار تا 21 مرداد ماه ادامه دارد.
یوسفی در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با شیوع ویروس کرونا، لباس خاکی ها به نیابت از شهدا در عرصه های مختلف مشغول به فعالیت هستند و وظیفه ذاتی خود می‌دانیم که چون در امنیت و استقلال انقلاب اسلامی بزرگ شدیم، مدیون انقلاب هستیم و خودمان را ادامه ‌دهنده راه شهدا می‌دانیم و در هر شرایطی که نیاز باشد به طور حتم در عرصه های مختلف فعالیت خواهیم داشت.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کهگیلویه و بویراحمد، کمیته خادمین شهدای خواهر کهگیلویه و بویراحمد،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا